Sayfalar

1 Nisan 2011 Cuma

HOŞGELDİN BAHAR !

Artık Nisan ayına girmiş bulunuyoruz.Havalar her ne kadar serin olsa da, güneş yüzünü ara sıra gösterse de biz çoktan bahar moduna girdik bile.

Hal böyle olunca birçok mağazada artık yeni sezon ürünlerini çoktan raflarına ve vitrinlerine yerleştirdi. Ben size karışık bir LOOKBOOK yaptım.

Çiçekler, şifonlar, puantiyeler, canlı renkler bunun yanı sıra pastel ve pudra tonlar yeni sezonun vazgeçilmezleri arasında yer alıyor. İşte size bir buket, rengarenk yeni sezon:)

 ELBİSE: VAKKO

 TAKIM: VAKKO
 PUANTİYE PANTOLON, BLUZ, PORTFÖY VE SANDALETLER:  ZARA

SİYAH BLUZ, KIRMIZI ETEK, ÇANTA: ZARA




 ŞİFON ETEK, BLUZ VE KEMER:  MANGO
 CEKETLİ KOMBİN:  MANGO

 MARİN DETAYLI KOMBİNLER: MANGO


AŞAĞIDAKİ TÜM AKSESUARLAR: ACCESSORIZE





ÇİZGİLİ VE ŞORTLU KOMBİNLER:  BATİK

 
BEYAZ ELBİSE:  BATİK
 BATİK
 TULUM: BATİK

ÇİZGİLİ KOMBİN VE DİĞER KOMBİN:  BATİK

2 yorum:

  1. sevgili papiş desene bu yıl yazın heryer cıvıl cıvıl olucak, çizgiler renkler harika sen burada yayınlıyorsun bizler için kominler yaratıyorsun mesela ben burada gördükçe kendimce birşeyler planlayabiliyorum harikasın özellikle çizgili olanlar favorim ee tabi birde takılar ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. ve tabi ki geniş paça şifon pantalonlar süper...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...