Sayfalar

7 Nisan 2011 Perşembe

STİL İKONU-M : JENNIFER ANISTON

Size, kendisini en çok FRIENDS dizisiyle tanıdığım ve o gün bu gündür tarzıyla, oyunculuğuyla, fiziğiyle ve en çok da stili ile beğendiğim Jennifer Aniston'u(J.A.) anlatmak istedim.

Hani bazı insanlar da öyle bir ışık vardır ki bunlar makyajsız , bir jean ve bir beyaz tişörtle bile çok havalı ve trendy görünürler.Benim için J.A'da öyle işte.

Bu kadın çuval bile giyse yakışıyor.Yaşı itibariyle 40-41 yaşlarında bile olsa yaş aldıkça güzelleşen, olgunlaşan daha da ( kendi oyunculuk kariyeri) fazla iş almayı başaran nadir insanlardan.Bu biraz biz diğer kadınlara haksızlık oluyor ama Tanrı ona bir kıyak geçmiş işte yapacak birşey yok.Kendisi de bu özelliklerini çok iyi farketmiş ve kendine avantaj olarak çevirmeyi de başarmış.





Genelde sade ve rahat kıyafetlerle görüntülenen J.A., bir jean, beyaz gömlek,bir fular ve stilettolarla da gayet şık ve alımlı olunabileceğini gösteriyor.

Benim her zaman Hollywood starları arasında tarzına ve kendine hayran olduğum J.A. tarzını siz de uygulamak isterseniz bir deneyin derim.

Hele o doğal görünümlüü saçların abayılıyorum.Düz fönlü saçlarıyla ve rengi ile de artık bir fenomen haline gelen J.A. gerek kırmızı halıda gerekse günlük yaşantısında karşımıza. adeta bir tanrıça olarak çıkabiliyor.



1 yorum:

  1. ben bu kadını çok beğeniyorum Brad in bu kadından vazgeçip angelia yı nasıl tercih ettiğini kesinllikle anlamıyorum çok şeker seksi ve güzel bir kadın...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...