Sayfalar

21 Nisan 2011 Perşembe

SAÇTA DALGA SEVERİM BEN:-)


Saçlarım dümdüzdür normalde.Hiç de keşke saçım kıvırcık olsaydı, dalgalı olsaydı diye de şikayet etmedim.Ben saçımın düzlüğünden memnunum, sadece fazla ince telli olduğundan çabuk dolanıyor ve çok hacimli görünmüyor.

(Actually my hair is so straight and thin and I never complained about it.I'm always very pleased from my hair.The only thing that I need is volumized hair.)

Ama yine de saçta tercihimi dalgalı olarak kullanırım .Çoğunluk da saçımı kendim yaparım.Elektrikli bigudilerim vardır benim belki 12 yıllık emektar Remington bigudilerim.Onlar var ya benim hayat kurtaranlarım. Tam 20 dakika da saçımı sararım, yaparım ben:-) Elim o kadar alıştı ki maşa bile yapabiliyorum ve eminim benim gibi saçını kendi yapabilen birçok hanım vardır. Neyse lafı fazla uzatmayayım bu yaz saçlarda dalgalar çok popülermiş bilginiz olsun istedim:-)

(However I perefer to use my hair as wavy.Mostly I comb /do my hair by myself  by using my electrical hair curler Remington branded since 1998-1999.Anyway I just wanted you to remind that wavy hair styles are more popular during this summer.You can get tips from the following photos / models for your hair style.I'm 100% sure that you can do the better styles for your hair:-))

Aşağıdaki modellerde belki size biraz fikir verir...Gerçi siz daha iyilerini de başarabilenlerdensinizdir diye düşünmekteyim.





 


5 yorum:

  1. kıvır kıvır, lüle lüle... hepsi çok güzel.... bayılıyorum kıvırlara :)

    bye,
    dujufashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. daha mı sexy duruyor ne ? :) bende seviyorum .bu detaya dikkat ! kafasını kuş yuvası çevirenler lütfen yapmayınn :)

    YanıtlaSil
  3. ben de elektrikli bigudi hastası biri olarak maşayı da kullanıyorum ama çok kurutuyor,arkadaşımın dediğine göre saçı kuruttuktan sonra saçı açmaya yarayan SARIKIZ marka mavi su sıkıp maşa yapılması saç ve maşa arasında bu su teflon görevi gördüğünden yıpranmasını önlüyormuş,en kısa zamanda deneyeceğim

    YanıtlaSil
  4. @Yasemincim bak bu dediğini bilmiyordum.Gerçekten de maşa çok kurutuyor ki teflon veya seramik maşa olsa bile.Biz de deneyelim sarıkız denen spreyle yapmayı.Paylaştığın bilgi için çok tşk.ler.

    YanıtlaSil
  5. saçlarım dalgalı olduğu için o kadar şanslıyım ki yıkıyorum yatıyorum sabah kalkıyorum sadece sprey sıkıp dışarı çıkıyorum beni hiç uğraştırmıyor o yüzden dalgayı bende severim saçta.:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...