Sayfalar

20 Nisan 2011 Çarşamba

PÜSKÜL MÜ DEDİNİZ?


(RESİMLERİN ÜZERLERİNE TIKLAYARAK DAHA BÜYÜK GÖREBİLİRSİNİZ.)

Geçtiğimiz sezonlar da varlığını ortaya çıkaran püskül trendi bu sezon da devam etmekte.Sadece püsküller belli başlı detaylarda gizlenerek.



Daha önce püsküller çizmelerde, pabuçlarda, giysilerde daha yoğun bir şekilde baş göstermekteydi ancak şimdi daha minimalize olmasını çok sevdim.Özellikle de aksesuarlarda  olması daha hoşuma gitti.Püskül bir küpe veya püskül bir kolye kıyafetinizi tamamlamak için çok da şık duracaktır.

Kemerde ve çantadaki püskül detayına dikkat!!!

 


Hatta biraz uğraşsanız kendiniz bile bir püskül kolye veya küpe yapabilirsiniz.Hayır uğraşamam derseniz de birçok bijuterici de alalarını bulursunuz zaten:-)

4 yorum:

  1. ben püskülleri her zaman beğeniyorum, çok farklı bir havası var...

    bye,
    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Şekerim püskül dediğin en çok ata yakişiii diye berbat bir yorum yazsam .)

    YanıtlaSil
  3. @stil direktörüm çok şekersin koptum inan:-)) doğru diyosun valla ama işte bu moda denen şey (çok afedersin pok'u bile modaya çevirirler)böyle bişey demek ki zaman zaman tıkanıp kalmaktan herşeyi bir trend haline çeviriyorlar.

    YanıtlaSil
  4. bayılrım püsküllere ama ben püskülü en çok çantada severim, sallanan püsküller bence çok şık duruyor gecen sene bi düğünde etekleri tamamen püskülden elbise giymiştim çok şıktı kıyafette de güzel sunumlar olabiliyor.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...