Sayfalar

17 Nisan 2011 Pazar

PAPİŞİN ETEK GÜNLÜĞÜ ( PAPIS' SKIRT DIARY:-))

Ben bu aralar renk renk, floral baskılı, şifon kumaştan, yüksek bel mini, jean, kalem etek, her türden etekleri çok beğeniyorum.Sizin için favori birkaç modeli seçtim, bir araya topladım.Favorim HERVE LEGER bandaj model etek ve YSL etek!

Nowadays I like the whole models of skirts such as floral prints, pencil skirts, mini skirts, jean skirts and etc. I've chosen some of my favourite models for you.My tops from the followings are YSL white skirt and Panel Bandaged Herve Leger one.
Etek- skirts
Floral Skirt: JIL SANDER

Etek- skirts by Papis Style featuring a silk skirt





Puanlı etek(Polka Dot skirt):MACHKA

Renkli Çizgili ve alttaki yeşil etek ise(Striped coloured and the green mini skirt): ZARA

5 yorum:

  1. Bu sene seninde dediğin gibi rengarenk çiçekler, desenler var eteklerde ve elbiselerde, havalar ısındıkça insanın bunlardan kesinlikle en azından bir tanesini alması gerekiyor. İfil ifil bahar dallarını vücudumuzda taşımak çok hoş olucak...özellikle pliseli mor a bayıldım..:)

    YanıtlaSil
  2. Canım senın blogunu bloglar kadandıgında tiwtten bulup takıp etmeye baslamstm .:)
    bende bayılıyorm tam bır yuksekbel canavarıyım bana artık yeter bırazda dusuk bel calıs dıyolar ama baksana nekdr guzeller :)
    bloguma beklerim sevgiler nh.

    YanıtlaSil
  3. ben de siyah beyaz 3 eteğe bayıldım

    YanıtlaSil
  4. butik te bir etek var,uzun altı dantel üzeri tüllü,arkadaşların hepsi tutturuyor alsana diye,üzerine beyaz tişört ve deri spor ceketle ama cesaretim yok

    YanıtlaSil
  5. @Nesrincim sana katılıyorum.

    @Fashion Designer çok tşk.ederim blogumu beğenmene çok sevindim.Ben de seviyorum yüksek beli şu anda.Uzun bir süre düşük bel etekler giydik yeter şimdilik.Blogunada hemen uğrayacağım zaten uğruyorum da:-)Sevgiler...

    @YASEMİN eteklerin nerelerden oldukları alttaki minik resimlerde çıkıyor.Ben de YSL ve HERVE LAGER bandaj eteğe bayıldım ama baya bi pahalılar:-(( Bir de senin uzun bahsettiğin etek tütü tarzı sanırım.Sen aslında cesaretlisin değişik tarz giymeye ama öte yandan da eğer bir-iki kez giyeceksen ve kenarda bekleyecekse hiç de gerek yok bence.Yine sen bilirsin tabii.Olmadı biraz bekle bence...Sevgiler.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...