Sayfalar

12 Nisan 2011 Salı

NARS ORGASM ILLUMINATOR

Nars'ın Orgasm Illuminator'ını daha önce birçok dergide görmüş, duymuştum.Hep çok merak ediyordum, denemezsem, almazsam çatlayacaktım o derece yani:-)) En son Buse'nin blogunda da görünce ilk İzmir'e gidişimde doğru SEPHORA'ya uğrayıp bu ürünü denedim ve aldım.(bildiğim kadarıyla sadece SEPHORA'da satılıyor.) Gerçekten dedikleri kadar var.Ben ilk yüzüme nemlendirici sürdüm üzerinede NARS ORGASM ILLUMINATOR'ı. O kadar doğal bir görünüm verdi ki, yüzüme ışıltı ve canlılık getirdi.Sonrası sade bir rimel ve lipglossla makyajımı çok hafif şekilde tamamladım.Daha sonraki kullanımda ise önce nemlendiricimi, sonra fondötenimi sürüp üzerine yine NARS ile tamamladım.Sonuç gerçekten mükemmel.





FAKAT BU ÜRÜN İLE İLGİLİ İNTERNETTEKİ FORUMLARDA OKUDUĞUM kullananlar ya çok memnun bağımlısı olmuş ya da hiç sevmemiş, hatta öylece evde durduğunu bile söylüyorlar.Üzerine birçok markanın highlighterlarının çok daha iyi olduklarını iddia edenler de olmuş.Bunu da ancak diğer bahsi geçen ürünleri bizzat denemeliyim ki aradaki farkı bileyim, size aktarayım.

İsterseniz bu ürünü makyaj öncesi veya  makyaj sonrası da yüzünüze sürebilirsiniz.Arzu ederseniz allığınızı sürer, üzerine de bunu geçebilirsiniz.Çok güzel tazelik veriyor.Hemen kurumadığı için cildinize istediğiniz gibi yayabilirsiniz.Hatta bu ürünü tek başına allık olarak bile kullanabilirsiniz.Uzun lafın kısası bu ürünü nasıl kullanacağınıza siz karar veriyorsunuz!

Nerdeyse leblebi tanesi kadar miktar benim yüzüme yetti de arttı bile.Çok uzun süre gideceğine emim olabilirsiniz.  30 ml'lik fiyatı 65-TL.Ama Amerika'da ki Sephora'da daha ucuz.Sanırım 29-USD.Eğer Amerika'ya sık sık giden arkadaşınız varsa ordan aldırmak daha vantajlı tabii ki.

6 yorum:

  1. evet duydum bende hatta bu ay ki seninle dergisinde yayınlamışlar, sayende haberdar oldum papiş ilk fısatta mutlaka bu mucizevi üründen alacağım...bu arada sen süpersin yaaa:))

    YanıtlaSil
  2. hülyacım cumartesi günü ben de bunun super orgasm rengini aldım,terry nin likit allığıyla hemen hemen aynı,ama bu daha rahat dağılıyor ve çok güzel bir ışıltı veriyor,önerilerin çok güzel

    YanıtlaSil
  3. @Yasemin'cim gerçekten alıp beğenmene çok sevindim.Böylece ürünün gerçekten güzel olduğunu sizden gelen geribildirimlerle onaylamış oluyoruz.Çok teşekkür ederim.Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  4. her sabah işe giderken hazırlanıp, makyaj yaptığımda yüzüme sürdüğüm bu ürünün ışıltısını gördüğümde içimden sana teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  5. @Yasemin'cim gerçekten miii?? Çok sevindim memnun kalmana, ben de çok severek kullanıyorum.Gerçekten çok başarılı bir ürün.Her amaçla da kullanılabilmesi çok güzel.Ben de sana teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...