Sayfalar

5 Nisan 2011 Salı

SMASHBOX MUCİZE PUDRA

Size tesadüf eseri bulduğum , daha sonra da internetten yaptığım araştırmalar sonucu 4x4'lük bir yapıya sahip pudra olduğunu öğrendiğim SMASHBOX'un pudrasından bahsetmek ve sizi onunla tanıştırmak istiyorum.

Smashbox Halo Hydrating Powder kusursuz bi pudra olmaktan öte, formülündeki saf altın ve 48 farklı mineral ve 11 amino asit ile cildinize anti-aging uygulaması da yaparak en zor çizgileri bile 6 haftalık bir kullanımdan sonra %67 oranında düzelten değerli bir mücevher gibi.
Ben renk olarak "LIGHT GRINDER" olanını kullanıyorum.4 farklı tonuyla cildinize en uygun olanını seçmek size kalmış.




Şunu da belirtmek isterim ki eğer siz daha kalın bir pudra olsun, yüzümü tamamen kapatsın derseniz bu sizin işinize yaramayabilir de. En iyisi en yakın Sevil Parfümeriye gidip, önce cildinizde denetmeniz/denemeniz ondan sonra almaya karar vermeniz.Ha bir de SEPHORA'larda satılıyormuş.Öyle okudum netten.Ama ben Sevilden aldım veçok sevdim.Kullanırsanız sizden de geri bildirim bekliyorum.Detaylı bakmak isterseniz buraya TIK TIK lütfen.

4 yorum:

  1. Peki bunu özellikle yazın fondoten sürmek istemiyorsak doğrudan cildimize uygulayabilir miyizz ki?? :) Hazır pudra arayışı içindeyken bir sevile uğramak şart...:)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Yasemin,
    Kesinlikle uygulayabilirsiniz.Ben zaten nemlendirci mi sürüp onun üzerine pudrayı uyguluyorum.Fondötenle birlikte tercih etmiyorum.Tek başına bile ben çok memnunum.Umarım kullananlarda memnun kalır.Kimseyi yanıltmak istemem.Herkesin cilt tipi, yapısı farklı sonuçta.Bana iyi gelen belki bir başkasına iyi gelmez.En iyisi önce denemek sonra almak.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. fondötensiz uygulanması harika, özellikle yaz aylarında fondöten sürülemiyor tek başına bütün etkiyi yaratabiliyorsa bi bakmak gerek derim..

    YanıtlaSil
  4. bende smashbox'ın glosslarına hastayım. bu kadar kalıcı ve yoğun renkleri başka hiçbir markada görmedim

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...