Sayfalar

4 Nisan 2011 Pazartesi

YAĞIZ'IN İLK DOĞUM GÜNÜ PARTİSİ

Yeğenimiz Yağız dün 1 yaşına bastı.Zaman ne çabuk geçiyor.Geçen yıl 2 Nisan onun ani doğum telaşını hatırladım da ne ara 1 yıl bitti anlayamadım doğrusu.Zaman işte böyle birşey nasıl geçtiğini hiçbirimiz anlamıyoruz.

Ben ne yazık ki bu doğum gününe mesafeler yüzünden dahil olamadım.Bir dahakine inşallah. Ama organizasyonun kusursuz, ablam Yasmoşumun da her zaman ki gibi mükemmel olduğunun haberlerini gitmesem de vekillerim aracılığıyla aldım:-))

Bu güzel günden (bulunamasam da:() birkaç kareyi size görsellemek istedim.

Doğum günü çocuğumuzun bu güzel pastası : PELİT

 Yağız'ın saçlara ve sevimliliğe ne dersiniz? Maşallah canıma. Ama uykusu şaştığı için o gün çok huysuzlanmış, sıkılmış kalabalıktan:-)
Yağız Efendimizin takımı: B&G STORE, AYAKKABISI: PENDİK FARUK

Yasmoş'umun elbisesi: HOME STORE
Ayakkabı ve Çanta:  Guiseppe ZANOTTI

 İşte benim ablalarım.

6 yorum:

  1. harika hazırlamışsın,bize de bloğunda yer verdiğin için çok teşekkürler canım kardeşim

    YanıtlaSil
  2. Sana yer vermicem de kime vercem Yasmoş ablam.Eee biz kimin kardeşleriyiz dim:-) Öperim...

    YanıtlaSil
  3. harika bir parti olmuş Yasemin hanım yine her zamanki gibi muhteşem harikalar yaratmış, ve papiş sende bunu çok güzel paylaşmışsın ikinizinde emeklerine sağlık. Yağızımıza sağlıklı mutlu huzurlu uzun ömürler dilerim.

    YanıtlaSil
  4. aman ne güzel pasta o öyle :) pek de şık olmuşsunuz hepiniz, çok hoş :)

    bu arada, bloguma da beklerim!

    http://lacivertojelikiz.blogspot.com

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...