Sayfalar

17 Mart 2011 Perşembe

BLOG YASAKLARI KALKTI

Dün gazatelerden edindiğimizi bilgiye göre bloglara uygulanan yasaklar artık kalktı.Aslında ben şu an DNS ayarı değiştirerek yazıyorum çünkü yasak tebligattan sonra 2-3 gün içinde kalkabilecekmiş.Bu demek oluyor ki haftasonunu bulacak.
Umarım yeni yasaklar ve sansürlerle karşılaşmayız.
Yazmayı ve sizlerle paylaşmayı istediğim öyle çok şey birikti ki...
Meğer bu blog doğalı henüz 3 ay kadar bir süre olmasına rağmen ben okadar çok alışmışım ki şu 3 haftalık yasak sürecinde kendimi çok eksik hissettim:-((
Bu arada gerek facebooktan gerekse twitterdan yeni tanışmış ve takipçisi olduğum bir çok blog sahibi arkadaşımada teşekkür etmek istiyorum.
styleboom
tugbasatelier
modafobik
denizberdan
alışveriş cini
stildirektörü ilk aklıma gelen arkadaşlarım.Adını hatırlayamadıklarım heyecanıma verin ve benimle blog adreslerinizi paylaşırsanıız çok sevinirim.

Sık sık görüşmek dileğiyle:-)) BENİ TAKİPTE KALIN.BOMBA YENİLİKLERLE GELİYORUM....HEPİNİZİ SEVİYORUM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...