Sayfalar

29 Mart 2011 Salı

TUĞBA'NIN ATÖLYESİ ( 1 YETENEK 1000 TASARIM)

Biliyorsunuz BLOGLARA koyulan sansür/yasaklar biz blog sahiplerini çok yordu ve üzdü.Dolayısıyla bizi takip eden siz sevgili takipçilerde en az bizim kadar yıprandınız.Çünkü binlerce blogun onbinlerce takipçisi var.Herkes buralardan birşeyler öğrenip gerek bilgi paylaşımında bulunuyor gerekse beğendikleri konuları uyguluyor hatta birçok sosyal aktiviteye yine bu bloglar sayesinde katılıyor ve motive oluyor(uz).

Blogların kapatılmasının bana tek iyi yanı birçok şeker insanla tanışmama vesile olmasıydı. İşte şimdi size bunlardan birini sevgili Tuğba'yı tanıştırmak istiyorum. Tuğba ile blogların kapatılması akabininde kurulan grup vasıtasıyla tanıştık.Ben kendisini bundan önce SÜPER DERGİSİ'nin Mart sayısında kendisiyle yapılan röportajını okuyarak tanımış olmuştum. Daha sonra bu platformda görünce de kendisiyle Twitter'dan twitleşerek birbirimize yardımcı olduk/olmaya çalıştık, destek olduk. Tuğba'nın blogu için buraya TIK TIK.Yaptıklarına siz de bayılacaksınız.Hepsini kendi el emeğiyle yapıyor.Kendisi gibi çok sevimli, şirin ve şık tasarımlar var.İstediklerinizi de satın alma imkanı olması çok daha sevindirici.Hatta heryere kargo ile gönderebiliyor.



Galata Kulesi kolyenin tatlılığına ne dersiniz?



Gözlük kolye favorim! Çok şeker değil mi?


Bu bebek arabası kolyenin renkleri ve kendisi dayanılmaz...

DAHA FAZLA BİLGİ VE DETAY İÇİN http://www.tugbasatelier.com/

2 yorum:

  1. Çok saol hayatm harika bir yazı olmş:) Seni tanımaktan dolayı çok memnunum:) Sevgilerrr:)

    YanıtlaSil
  2. Seve seve ne demek.Ben tşk.ederim Tuğbacım.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...