Sayfalar

30 Mart 2011 Çarşamba

4.YEŞİLÇAM ÖDÜLLERİ ve KIRMIZI HALI ŞIKLIK YARIŞI


Hollywood'da Oscar Törenleri geçidi varsa bizim de YEŞİLÇAM'ımız var, ALTIN PORTAKAL'ımız vaaaarrr, İPEK KOZA'mız vaaaarr var da var:-))

Ödüll törenini ve geçidini ne yazık ki izleyemedim ama gazetelerden takip ettiğim kadarıyla gözlemlerimi paylaşmak istedim.Bana göre en şık bayan RALPH LAUREN imzalı kıyafetiyle HANDE ATAİZİ idi.Tam bir Hollywood starı havasında olmuş.




Daha sonra Sinem Kobal'ın kostümünü çok beğendiğimi söyleyebilirim.Kapalı bir kıyafet seçmişti ama A46-TUVANAM imzası olduğu çok belliydi.Rengi ve stili ile Sinem'in ten rengine öyle güzel uyum sağlamış ki kıyafet  bana göre muhteşemdi.



Nebahat Çehre, her zaman birçoğumuzun yaşına rağmen tarzıyla, şıklığıyla hayran olduğumuz Çehre'nin giydiği kıyafet bana göre vasattı.İşçiliğine, dikişine sözüm yok ama bence Nebahat Çehre o kıyafetle hiç şık değildi.



Ya Arzu Yanardağ'a ne demeli? Bence elbiseyi hiç taşıyamamış.Üzgünüm ama bence durum bu:(



Melis Birkan ise; denizkızı gibi duran elbisesini kendinden emin duruşuyla kurtarmış oldu.Birazcık(!) kilo almış sanırım:-) Elbise güzel ama bana göre kusura bakma Melis'cim(seni de çok severim gerçekten) doğruya doğru şimdi, sana yakışmamış, taşıyamamışsın:-)



Kıyafetini beğendiğim diğer bir isim ise Bergüzar Korel idi. Özgür Masur imzalı siyah kostüm Bergüzara çok yakışmış doğrusu.Siyah, sade ve şık....



Şu Özge Özpirinçci'nin yaşından daha olgun görünmeye çalışma çabalarını ben anlayamıyorum.Bir zamanlar da Seren Serengil öyleydi. 18-19 yaşındayken 40'lı yaşlarda görünmeye çalışırdı.Gençliğinin,duruluğunun ve güzelliğinin kıymetini bu yaşlarda neden bilmezler insanlar çözemedim.Saçı bence korkunç olmuş ayrıca çok daha farklı stilde bir kıyafet seçebilirdi yada sponsor modacısı ona alternatifler sunmalıydı.Belki de modacı bunu yaptı ama Özge ısrarla üzerindeki kıyafeti istediyse modacı ne yapsın.Bana göre Özge Özpirinçci'nin aciiiilll bir Stil Danışmanına ihtiyacı var.Bu işi kendisi beceremiyor. Ben şahsen gönüllü danışmanlık yapabilirim ona, hem de hiçbir ücret almadan:-))

3 yorum:

  1. Özge Özpirinçci hakkındaki yorumuna ayneeen katılıyorum hiç olmuş mu o elbise ve saç!

    YanıtlaSil
  2. Di mi ama sevgili Gök:) Hemfikir olduğumuza sevindim:-))

    YanıtlaSil
  3. evet yaşından büyük durmuş oysa ne kadar sevimli bir yüzü var değil mi? Hande evet çok şık olmuş Sinem kobalı sevmediğim için hakkında yorumda yapmıyorum, Melis in elbisesi çok şık ama Melisi in vücut yapısınna gitmemiş haklısın daha narin biri giymeliydi tıpkı senin gibi papis. Yine yerinde ve doğru kararlar vermişsin tebrikler..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...