Sayfalar

24 Ocak 2012 Salı

Zamansız dolaba sahip olmak için neler yapmalıyız?

Zaten birçoğumuzun artık ezberlediği zamansız hayat kurtaran parçaları bir ben konu etmemişim. Ben de edeyim de eksik kalmayayım değil mi:))


 Eğer dolabınızda bu parçalar mevcutsa "Giyecek bir şeyim yok" cümlesini yinelemekten yarı yarıya kurtulmuşsunuz demektir.

Would you like to find something to wear from your wardrobe? Then please read my post once more:))
If you have those pieces/clothes in your wardrobe you won't be able to repeat the "cannot find anything to wear". You always try to buy timeless products rather than the seasonal requirements.

Sezonluk alışverişlerden, gelip geçici anlık parçalardan mümkün olduğunca uzak durmak hem kesenize faydalı olacak hem de ne giyeceğim derdinden kurtaracaktır.
  • Siyah bir elbise ve güzel kesim siyah bir pantolon mutlaka dolabınızda olmalı. ( a black dress and a black trouser should place in your wardrobe)

  • Beyaz gömlek, hatta ipekli bir gömlek her giydiğinizde sizi şık hissettirecek ve hiç modası geçmeyecektir. Bir kaç aksesuarla da stilinizi zenginleştirebilirsiniz. ( a white shirt especially the silk fabric would show you always stylish and chic)

  • Balıkçı yaka kazaklar her zaman kurtarıcıdır. Jean pantolonlarla, taytlarla kombine edildiğinde hayat kurtarır ve bir o kadar da sade ama şık görünebilirsiniz. ( Turtle neck sweaters must have in the wardrobes. You can combine them with the jeans or leggings)



  • Blazer ceketler. Siyah, lacivert, ekru renkte bir blazer ceketi yin ejean pantolonlarla, taytlarla, eteklerle kombine edebilirsiniz. ( Blazer jackets are the real chic pieces)


  • Siyah topuklu ayakkabınız ve çantanız mutlaka olsun. ( Black high heels and a black clutch/bag should place in yoru wardrobe)

  • Eğer dolabınızda siyah bir trençkot veya palto varsa dolabınızın olmazsa olmazları tam demektir.Bundan sonrası sizin zevkinize ve stilinize kalmış:) ( Finally if you have a black coat and/or trenchcoat you could look stylish forever:))









9 yorum:

  1. Biz kadinlarin gozu doymaz canimm:)) iyiki hepsinden mevcut:)

    YanıtlaSil
  2. cool basics!
    kisses from Spain,
    S

    YanıtlaSil
  3. Kadın gözüyle erkeklere de bekliyoruz bu yazıdaan :) Blogumda yaptığım son röportaja bekleriim ben de senii :)
    www.lovesfromfashion.com

    YanıtlaSil
  4. AY HEPSİNDEN ÇEŞİT ÇEŞİT VAR AMA GİYECEK HİÇBİRŞEYİM YOK HAHAHHA

    YanıtlaSil
  5. Allaha şükür hepsinden var ))))

    YanıtlaSil
  6. Kesinlikle katılıyorum canım!!:) özellikle little black dress benim de olmazsa olmazım ve tüm bu saydıkların dolabımın temelinde :) ek olarak siyah skinny ve babet de günümü kurtaran diğer parçalar oluyor tatlım :))

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, blogunu zevkle izlemeye başladım. Sevgiler

    ANG

    YanıtlaSil
  8. ben parlak olmayan ince corap ve kiyafete uygun olarak 50 den civari opak siyah corap da tavsiye edecegim izninizle :)

    http://stylishtimes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. çok faydalı bir post olmuş canım :) benim en büyük eksiğim beyaz gömlek sanırım, onun da mükemmelini arıyorum bi türlü bulamıyorum.. ://

    çok öpüyorum seni tatlım <3

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...