Sayfalar

8 Ocak 2012 Pazar

MY FAVORITES

Zara'da en beğendiğim ayakkabıların bir listesini yapıyorum.Ben buradan Zara'ya gidene kadaaarrrrr muhtemelen çoğunun numarası kalmamış olacak:-(( Allahım bari içlerinden birini bulabileyim. Bu paylaştıklarımın içinden aranızda alıp giyenler varsa benim içinde giysin ve güle güle, güzel günlerde kullansın şimdiden.

The following shoes are my favorites @ ZARA. Most probably it would be impossible for me to find out my sizes since I live two hours away to nearest Zara:-)) If somebody among you bought one of those please remember me :-))















11 yorum:

  1. We love your blog is wonderful and will always be here giving all the news.
    Super Glorinha kisses.
    To help better position your blog, click on Google +1
    http://sbrincos.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. offff ben bu ara ne yazık ki hiç ankaraya gidemiyorum.gerçi bizim kızlar haftaya 1 günlüğüne ordalar hatta bana dediler sen sipariş et biz alırız die.bakacam artık, muhtemelen ben de numarasını bulamıcam ayakkabıların:((umarım sen benden şanslı olursun kuzum

    YanıtlaSil
  3. İndirim akşamı gittiğimde 40 ve 41 numaralar vardı sadece elimde koca hiçle döndüm evime:)

    YanıtlaSil
  4. Daha ilk günden tüm numaralar tükenmişti, iyi şanslar diyelim:)

    YanıtlaSil
  5. aynı şeyin korkusu içindeyim papiş muhtemelen ben de gidinceye kadar ne beden ne numara kalmış olacak. zaten bu haftasonu izdiham olmasından şüpheliyim zara da:( nasip diyelim artık:)))

    YanıtlaSil
  6. mavi olanı hiç görmemiştim ama o dahil hepsine bayıldım

    YanıtlaSil
  7. Super secimler, umarim seni bekler en azindan birkaci. Ya tanidiklarindan istesen Izmir&Istanbul daki, senin icin ayirtsalar yada alsinlar sen gidene kadar.

    YanıtlaSil
  8. hepsi çook güzeller ama metalik gri - siyah olanı bir başka beğendim.

    YanıtlaSil
  9. çok güzeller dikkat ettimde hep sivri burun yapmış zara bu sene nedense.

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. @gülümse, amaann şekerim bulursak alırız, bulmazsak canımız sağolsun.Nasılsa sonu yok, bunlar giderrr şimdi dah agüzel yeni modeller gelir bunları unuturuz bile değil mi? Canımız sağolsun:-))

    @Chilek, Handancım canın sağolsun boşver kısmet işi.Bunları bulamazsan başka güzel modeller de bulursun sen de:-))

    @Alışveriş Danışmanı, sağol canım şans dileğin için:-) Sevgiler...

    @Capriceline'cim zaten Zara da 5 Ocak günü o izdiham oldu merak etme sen önümüzdeki hafta sonu o kadar izdiham olmaz artık:-))

    @PembeBakteri, mavi de aslında değişik, kombinleyerek hayal ediyorum da gayet de şık durur.

    @Aylin Lila Moonligt, Aylincim çok da öenmli değil, kısmetimde varsa alırım yoksa da bunlar için yakınlarımı uğraştırmaya gerek yok.Ha çooookk aşık olduğum, kafaya takıp uyuyamadığım birşey olunca o durumlarda zaten ablalarım devreye giriyor hemen:-))

    @Pinky Fashion, metalik olanı ben de çoook sevdim:-)

    Rainbow Gatherer, bu sene bir çok marka sivri buruna ağırlık verdi çünkü önümüzdeki yıllarda artık bu tarz kısa sivri burunl pabuçlar çok moda olmaya devam edecek ve çantalarda da küçük çantalar moda olacakmış.Küçük çantalarınızı sakın atmayın/vermeyin.

    YanıtlaSil
  11. taba-siyah olan çok güzelmiş kış günlerinde ideal sevdim beğendim aslında hepsi güzel sadece o takoz gibi topuklar bana göre değil:))

    sevgiler papişim

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...