Sayfalar

21 Ocak 2012 Cumartesi

PINAR ALTUĞ'UN ÇOCUKLAR DUYMASIN YILBAŞI BÖLÜMÜNDE GİYDİĞİ ELBİSE

Pınar Altuğ'un yine yılbaşı bölümünde giydiği aşağıdaki elbisesi ise : FOREVER NEW





Pınar Altuğ'un Çocuklar Duymasın disizinin Yılbaşı bölümünde giydiği bu tuniği /elbiseyi soran bir kaç e-posta almıştım. Ancak elbisenin nerden olduğunu bulamamıştım ki imdadıma birçoğumuzun bildiği, sevgili blogger arkadaşım ONDAGÖRDÜM yetişti ve bana nerden olduğunu söyledi. Buradan ondagördüm'cüğüme de çooookk teşekkür ediyorum.

Görüntüler net değil çünkü video üzerinden dondurup, resimledim.Kusura bakmayın:))

MELTEM'İN ÇİZGİLİ, KOL AĞZI FUŞYA RENGİ TUNİK / ELBİSESİ: STEFANEL.Detay için TIKLAYINIZ.
BLUZ YENİ SEZON'A AİT ve FİYATI : 599-TL









Aynı bluzu "YALAN DÜNYA" dizisinde Açılay karakterini canlandıran Nihal Yalçın'da giymişti.(Bknz: Aşağıdaki resim:))







7 yorum:

  1. aynı tuniği yalan dünya dizisinde nihal yalçın giymişti bende ondan beğenip merak etmiştim :))


    Sinem Y.

    YanıtlaSil
  2. hmm elbise hoş çizgi detayları çok hoşuma gitti ve eteklerinde ki kırmızılık harika olmuşş sevgiler canım:))

    YanıtlaSil
  3. hatunu sevmem ama elbise güzelmiş kuzucan

    YanıtlaSil
  4. aynı elbise ama nasılda farklı duruo... pınar a çok yakışmış....

    YanıtlaSil
  5. ben bu elbiseyi cidden çok sevmiştim merakta ediyordum çor ama çok mersi ;)

    YanıtlaSil
  6. ben de yalan dünya'da görüp beğenmiştim :)
    yalnız o fiyat şaka mı???
    manto alabilirsin o paraya ayol..:P

    YanıtlaSil
  7. Bir hafta önce gördüm fiyatı bayağı inmiş bence çok az insana gider..Yünlü incacik içi görünüyor tıfıl bir şey.Stefanel in ürünleri çok güzel ama bu beni sarmadı kol kenarları da çingene pembesi.Giyenin kesin açık tenli güzel olması lazım..:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...