Sayfalar

13 Ocak 2012 Cuma

PAPİŞ STYLE 1 YAŞINDA!

Blogumun açılışının birinici yılı aslında 9 Ocak idi ama unutttuuuummm:-))) Şimdi aklıma geldi. Aslında ben bu blogu 2008 yılında başka bir isimle açmıştım ama bir daha da kendisine hiiiçç uğramamıştım taaa ki geçen yıl ocak ayında kafamda şimşekler çakana kadar ve yeniden burada olmaya karar verdim.

İyi ki de vermişim.Beni takip ettiğiniz için, beni güzel yorumlarınızdan mahrum bırakmadığınız için size sonsuz teşekkürlerimi sunarım. Beni seven sevmeyen herkes sağolsun,  herşey herkesin gönlünce olsun. Umarım daha bir çok yıl burada yazabilirim. Birinci yaş günü için size sürprizim var!Bir değil iki çekilişle hem de:-) Beni izlemeye devam edin....

21 yorum:

  1. nice mutlu yıldönümlerine tatlım...

    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Mutlu yıllar o zaman ablacımm... iyi ki açmışız gerçekten bloglarımızı bak sonuçları süper oldu:*

    modaliza.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. mutlu yıllara ve yaşlara papişimmm daha nice yıllar buralarda olman dileğiyleee:))
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. iyiki acmisin iyiki bizimlesin :D nice nice senelere bizlerle :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  5. nice yıllara tatlım! <3
    iyi ki açtın da tanıdım seni :) uzun yıllar paylaşımlarımızın devam etmesini diliyorum :)

    çok öpüyorum seni..

    YanıtlaSil
  6. Canim iyi ki dogmus blogun, daha nice yaslara, hep buyuyerek, hep birlikte :)) Bu arada, bugun zara ya ugradim, senin asagidaki listenden ilkini aldim, ikincisi de vardi hatta. Ama ben cok cici renkli babet aldim onun yerine. Sana da tez elden guzel bir super indirimli alisveris keyfi diliyorum, ve bol 38 li :))

    YanıtlaSil
  7. mutlu yıllar ozaman :)

    YanıtlaSil
  8. mutlu yıllar ozaman :)

    YanıtlaSil
  9. ben ilk defa ayakkabı tekerleğiyle ilgili postta tanıdım papişstyle .. iyikide tanımışım .. zevkle takip ediorum ..nice senelere ...

    YanıtlaSil
  10. iyiki sen varsın iyiki blogun var,nic yaşlara bacımmmmmm :)

    YanıtlaSil
  11. iyi ki dogduuunnnn papis style =)

    YanıtlaSil
  12. love your blog following!!i'd love it if you check out mine and tell me your opinion!!

    YanıtlaSil
  13. Wishing you a very happy birthday, may you have many more successful days of blogging. You blog header is super cute

    YanıtlaSil
  14. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.Sizleri tanımama vesile oldu bu blog. Benim biraz olsun kafamı dağıtmama ve motive olmama çok faydası oluyor.Sizlerin de bloglarına bakmaktan, her birinizden farklı şeyler öğrenip bilgilenmekten çok keyif alıyorum.İyi ki varsınız.

    YanıtlaSil
  15. Tebrikler cnm.. bende her sene unutuyorum yıldönümümü :)))

    Umarım sen bana benzemezsin :))

    YanıtlaSil
  16. balımmm nice mutlu yıllara darisi başımaa sürprizleri de çook merak ettimmm :)

    YanıtlaSil
  17. yeniden nice yıllara kuzuma mucxx

    YanıtlaSil
  18. Çok teşekkür ederim sevgili:

    @Stildirektörü Edacım,
    @Sed'cim,
    @Siu'cum,
    @Reyhane'cim,
    @Fashion on board,
    @Balgözlükız'ım:-),
    @Fashion on Board'cum,
    @ikiçiçekbirböcek'im,bayılıyorum senin bu blogunun ismine de:)
    @Bernacım,
    @Aylin Lilacım,
    @WAS,Ahsencim,
    @Güzelgül'cim,
    @Alışverişdanışmanım,
    @Reçelim,
    @Beija Vintage'cım
    @Modalizacım, Özloşum iyi ki seni de tanıdım gerçekten:)
    @Darkolive'cim

    Hepnizie ayrı ayrı teşekkür ederim. uzun yıllar hep birlikte olmak ve okunabilmek dileğiyle.


    @

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...