Sayfalar

21 Ocak 2012 Cumartesi

YENİ BİR MİM ( A NEW TAG)

Sevgili HAYAT REÇELİ blogger olmadan önce aynı zamanda benim eski iş yerimden çok yakın arkadaşlarımdan biri. Beni mimlemiş:) Sorduğu sorulara cevap vermemi istemiş e ben de Reçelciğimi kırar mıyım hiç:) oturdum cevapladım. Kendisine teşekkürlerimi sunuyorum.


I was tagged by HAYAT RECELI for a post. At the same time she is my colleague from my ex business. Thanks to Hayat Receli for the tag. Here are the answers, there you go:)


1. Sence cok anlamli bir söz? According to you what is the most meaningful dictum/quote?
Ey Can! Edep nedir diye arar sorarsan eğer, bil ki edep, her edepsizin edepsizliğine sabır ve tahammül gösterebilmektir. ( Hz Mevlana )

Let Go and Let God!


2. Makyajinda olmazsa olmazin? What is your make- up must have?
Kesinlikle rimel. Definitely mascara

3.Uyguladığın güzellik tüyosu nedir? Do you have any special hint for the beauty?
yarım fincan halis zeytinyağına kattığım 1 çay kaşığı şeker ve biraz da tuzla yaptığım peeling. I put a tea spoon of sugar and salt together into half cup of natural olive oil and then mix them perfectly and use it as peeling.

4. En sevdiğin içecek? Your favourite drink?
Su'dan sonra kesinlikle Türk kahvesi. After the water, absolutely Turkish Coffee

5. Nefret ettigin birşey? One thing that you hate / dislike?
Ben konuşurken karşımdakinin başka şeyle ilgilenmesi ve gözlerime bakmamasından nefret ederim.Aslında daha bu şeyler uzar gider de neyse:)) Actually there are many things that I hate :)) While I was talking to sth to the sby I hate that person's not to catch eye contact with me.

6. En çok sevindiğin iltifat? Whart sort of compliment makes you the happiest?
Yaşımı söylediğimde çok şaşırmaları ve hiç göstermiyorsun inan demeleri hoşuma gider:)) When I say my age, people are getting surprised and then when they say to me "you look max. 26-27 years old" I'm getting very very happy:)

7.Favori kitabın? Your favourite book?
Aslında o kadar çok favori kitabım var ki hangisini söylesem. Ama buna beni en çok etkileyen kitap diye yanıt verirsem her ikisini de 2 defa okumamdan dolayı Ayşe Kulin- "ADI: AYLİN" ve Kürşat Başar- "BAŞUCUMDA MÜZİK" - There were 2 books that I was affected by our Turkish writers.


8.Sana görünüş olarak yakın bulduğun ünlü? which actress's look is similar to you?
Valla ben de pek bilmiyorum bunu ama beni önceleri Pınar Altuğ'a benzetirlerdi.Ben de biliyorsunuz zaten pek bir severim kendisini:) Bilemiyeceğim siz beni birine benzetiyor musunuz peki? I think Pinar Altug's look is similar to mine whom is one of famous Turkish actress .


9.Herkesin beğendiği ama senin sevemediğin bir ürün? Is there any goods that preferred/loved by many people but not by you?


Hah haa :)burda benim de Reçel gibi bir türlü sevemediğim ve almadığım UGG, MUKS, Moon botlar maalesef. The answer of this question is definitely UGG, MUKS and MOON Boots:) I did not like them.





10.Şu an en çok almak istediğin kozmetik ürünü? The cosmetic product you most desired?
Sisley Reparatrice nemlendirici. - Sisley Reparatrice Mouistrizer


Ohh ben de bittim valla 10 soruda. Ben de bu Mimi SRPFASHION, Wear a smile, BENDEN ESİNTİLER, Aylin, LILA MOONLIGHT, ZUHAL's Patchwork Zuhalciğe, Modaliza Özloşuma ve son olarak da Ninacığıma:) gönderiyoruuummmm.İsteyen buyursun yapsın:)Biz de okuyalım.








8 yorum:

  1. çok keyifli bir mim olmuş papişim cevapladığın için teşekkürler canımmm:)) muckkk

    YanıtlaSil
  2. bencede cok keyifli olmus:)
    Boyle sorulari cevaplamak ne guzel oluyor =D=D
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. ayy çok güzel, soru cevaplamaya bayılırım en kısa zamanda yapıyorum ablam mucx:*

    YanıtlaSil
  4. En kisa zamanda yapiyorummm muahhh

    YanıtlaSil
  5. cevaplarını ilgiyle okudum canım :)
    en kısa zamanda yapmaya çalışacağım, çok öpüyorum iyi haftalar!

    YanıtlaSil
  6. bi ortak yanımız varmış "Başucumda müzik" :)

    Bende cevaplarım canımmm süpermiş.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. Cok tesekkur ederim canim, yapicam bir ara kesin. Peeling fikrin supermis, ben de deniycem : ) Adi Aylin i ben de cok severek okumustum, iki kere hatta. Isminden dolayi da bir sempatim vardi tabi : ))

    YanıtlaSil
  8. ayyy çok güzel rahatladım en kısa zamazda yapıyom :muckkkkkkkkkkk

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...