Sayfalar

1 Ocak 2012 Pazar

NEW YEAR'S 1st POST (NOSTALJI)

Bu seneye ait yeni yılda ne giydim, ne yaptım postu yapmayı planlarken geçtiğimiz Salı günü ayağımın yanmasıyla:-(( tüm planlar, rezervasyonlar iptal oldu ve 2012'yi son 3 yıldır olduğu gibi bu yıl da evde geçirmek zorunda kaldık. Ne yapalım sağlık olsun her şerde bir hayır vardır.

Ben de geçen yılın fotoğraflarını sizinle paylaşıp nostalji yapayım istedim:-) Geçen yılı  diğer Papişimin ailesiyle onlarda geçirmiştik. Aslında sevdiklerinle beraber evde geçirilen yılbaşının da tadı bir başka oluyor.Hepsinin yeri farklı.

We have planned to celebrate the new year outside with two of our friends by listening live music however last Tuesday as my left foot has been burned by accidently all reservations canceled and we were at home like previously:(( 


Then I wanted to share last year's new year night photos with you which was celebtared at other PAPIS' home with her family.


@ IZMIR, KIPA CIGLI SHOPPING CENTRE






Top: IPEKYOL
Legging: from a local store in Paris
Boots: Derinet (Istanbul)
Styling of hair:-) By me

6 yorum:

  1. hem lezzetli hem de şık görünen bir paylaşım olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Papiscim, gecmis olsun, nasil ayagin? Nostaljik paylasimin da cok sicak, masayi cok begendim. Asagidaki dileklerin de cok guzel, umarim hepsi sana gelir :) mutlu yillar canim :)

    YanıtlaSil
  3. çoook geçmişler olsun ... bu hafta duyduğum ikinci yanık haberi :(

    YanıtlaSil
  4. canımıniçii geçmiş olsuun,iyi misin şimdi?kıyamam yaaa :(

    fotoğraflar gecenseneye ait olsa da sen yine-hep çook güzelsin:)

    YanıtlaSil
  5. @fashionözge, Özgecimm yanık olalı bugün tam 1 hafta oldu biraz daha iyiyim en azından artık parmak ucuna basıp yürüyebiliyorum.Çokk tşk.ederim canım.Öperim:-)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...