Sayfalar

12 Ocak 2012 Perşembe

Gold Sequin Dress

Daha dün payet eteklerle ilgili bu post'ta artık gündüz de çok rahat giyilebildiğinden bahsetmiştim. Benim severek takip ettiğim STYLE SCRAPBOOK blogunun şeker sahibi Andy'nin BURDAKİ PAYET ETEKLİ KOMBİNİ bana ilham verdi.

Önce size Andy'nin 2 farklı payetli etek kombinasyonlarını sonra da kendimin bütünde elbise olan ama etek havasına bürünebilen kombinasyonunu görmenizi istedim.Fikirlerinizi bekliyorum? Altına mat opak çorap ve booties giymeyi düşünüyorum.

I've written a post about the sequin skirts yesterday.(To read that post please CLICK CLICK). Most probably many of you know  Andy whom is the owner of STYLE SCRAPBOOK blog. I follow her blog and love the style.


Andy's outfit, which you can see from HERE, inspired me as well. Originally I have a sequin dress but I wanted to combine it as a skirt as on the photo. What do you think about my combination? 



 ANDY's sequin skirt outfits.



Sağ taraftaki benim yaramazımın 3 yaşındaki hali.Hoş şimdi de 4 olmasına sadece 2 ay kaldı:-))
( By the way on the riight side, my naughty son's photo  accompanies to the outfit:-)) He was 3 three years old there.)

12 yorum:

  1. Bence gayet uyumlu görünüyorlar, ama belki ceketin içine boğazlı yerine daha açık yakalı bir şey seçersen daha ferah görünebilir :)

    YanıtlaSil
  2. altın da hoş ama illede siyahhh güzel paylaşım papiş sevgiler..:)

    YanıtlaSil
  3. bacım bayıldım,en kısa zamanda üzerinde görmek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Great outfits!I love Andy!

    YanıtlaSil
  5. Boğazlı kazak hariç güzel... onu yerine ip/kalın askılı bir atlet çok daha iyi gidebilir.

    YanıtlaSil
  6. kombinin oldukça hoş olmuş bence :)

    YanıtlaSil
  7. aaaaa üzerinde görmeden birşeycik söylemem:)))

    YanıtlaSil
  8. evet içine daha farklı bişey giyin onun haricinde cidden cok güzel kombin..

    YanıtlaSil
  9. off çok güzelmiş senin üstüne eteğine bayıldım :) http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Etek harika! : )

    YanıtlaSil
  11. @lacivertojelikız, evet ben de aynen düşündüm ama daha casual olması açısından bir de benim boynum çok uzun be güzelim:-( O yüzden boğazlı kazak dahah iyi gibi geldi bana.Bir dahaki sefere 2 türlü giyerim görürsünüz üzerimde inşallah, üşenmezsem:-))

    @Reçelim, çok tşk.ederim canım:-)

    @Balgözlükız, bacım üşnemzsem giyerim üzerimde de görürsünüz, haa bir de fotolarımı çekecek birini bulsam çok şahane olacak:-))

    @Alina, thank you very much:-)) I love your style and your follower as well:-))

    @Bveç, teşekkür ederim, senin dediğin gibi de deneyeceğim.

    @beijaa vintage, beğenmene sevindim teşekkürler canım.

    @Pembe Bakteri, sen çok tatlısın valla doğru diyorsun ben olsam ben de üzerinde görüp yorumlamak isterdim:-))

    @way out, teşekkür ederim aynen diğer arkadaşlarımızın ve seninde dediğin gibi öyle de kombinleyeceğim.

    @Trendsum çok teekkür ederim tatlı yorumuna, fikrine:)

    @Viva, çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  12. cool post! love sequined skirts, still lookin for one...
    u have a great blog,
    take a look at mine and follow if u like it ;)
    kisses from Spain,
    S

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...