Sayfalar

6 Ocak 2012 Cuma

Someone like you



ADELE'den bu şarkıyı size hediye ediyorum.Beni çok farklı yerlere, güzelliklere alıp götürdü bakalım sizde de aynı etkiyi yaratacak mı? :-))

Ayvalık bu sabah işte bu fotoğraflardaki gibi yağmurlu ve karanlıktı.Ben Ayvalık'ın karanlık havasını da, yağmurunu da ayrı bir seviyorum:-))

Yağmurun da huzur ve mutluluk getirmesi dileğiyle.Doğanın her bir  olayının farklı bir güzelliği olduğunu düşünüyorum.

First of all my soul is belonging to the above song that sang by ADELE and I'm giving this song to you as a gift wherever you live:-)) 


Ayvalik is rainy and dark today like in the photos. I love rainy weather as well in Ayvalik.According to me all natural event has a different beauty. I hope rain brings you happiness as well:-))



11 yorum:

  1. ah ah şu anda ayvalık'ta olmak için neler vermezdim..
    ayrı bir seviyorum orayı, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Ilk dinledigimde ne aglamistim bu parcayi Papisim anlatamam. Resimlerle suslemende daha ayri bir anlam katmis:)Eline saglikk ruhummm<3

    YanıtlaSil
  3. offf bende adele manyağıyım son günlerde. evde arabada her yerde bu kadının sesiyle yaşıyorum. tek kelimeyle harika.

    YanıtlaSil
  4. kış aylarında İstanbul'un bize unutturduğu ayvalık'ın, sakin görüntüsü yağmur eşliğinde de olsa ne kadar güzel geldi.

    YanıtlaSil
  5. Parcayi cok begendim:) Sozleride harika

    Aah aaah ayvalikta olmak vardi simdi.
    Keske hemen yaz olsa

    Sevgilerimle,
    http://kucukseylerr.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. çok seviyorum bu şarkıyı ben de. Kulağımda kulaklık Londra'da yağmur altında bu şarkıyı dinleyerek yürümek istiyorum :) Ne kadar sakin duruyor oralar..

    YanıtlaSil
  7. off offf görüntülere bak tam benlik harika mis gibi en sevdiğim şey yağmurlu hava ve deniz tadını çıkar papiş benim yerimede yap arkadaşım keyfini...yakın olsaydık inan gelirdim..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Adele son zamanda büyük çıkış yaptı gerçekten. Birkaç ay sonra annemin mezunlar toplantısı için Ayvalık2a geleceğiz bu nedenle şimdiden fotoğraflarını görmek çok güzel oldu:)

    Bu arada çekilişime beklerim, Kiehl's CİLT BAKIM SETİ veriyorum:
    http://www.modagrafya.com/2012/01/cekilis-kiehlsden-cok-ozel-bakim-seti-kazanma-firsati.html

    YanıtlaSil
  9. @plndrkn, gerçekten bu havada kışın bile ayrı güzel.mutlaka kışın da bir fırsat yaratıp buraya gelin derim:-))

    @Serabım tşk.ederim canım.Ben de son günlerde Adele'a sardım.Hele bu parçayı bugün 20 kere dinlemişimdir:-))

    @Modavesosyete, Pelinim boşuna sevimli bir çete olmadık biz değil mi? Var bizi buluşturan ortak noktalar işte:-))

    @Mehtap, ben size o zaman sık sık böyle güzel Ayvalık fotoları postu yapayım:-))Beğenmene sevindim.

    @Küçük Şeyler, beğenmene sevindim:-))

    @Glittering Secrets, Ezgicimm offff beni d eyanına al lütfen zaten Londrayı manyak özlemişim beraber o sokaklarda Adele dinleyelim noluuurr:-)))

    @Reçelim, birgün çık gel de keyif yapalım be kuzum:-)

    @Modagrafya, o zaman o toplantı vesilesiyle sizi Cunda Taş Kahve'ye de mutlaka beklerim:-)) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. bu şarkı bir harika.. :)
    yağmurlu ayvalık da öyle, paylaştığın için teşekkürler tatlım.. :)
    harika bir haftasonu diliyorum sana.. <3

    YanıtlaSil
  11. bir Ayvalık'lı olarak burayaaaa,,, BAYILIYORUUUMMMMM :)) Çok seviyorum huzur kentimiiii :))

    Sinem Y.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...