Sayfalar

18 Ocak 2012 Çarşamba

ÖZGE ULUSOY



Son zamanlarda Acun medya'nın vasıtasıyla dönüm noktasını yaşayan mankenlerimizden olan Özge Ulusoy altın çağını yaşıyor. 

Evet Özge Ulusoy zaten iyi bir manken ve modeldi ancak çıkışını Survivor yarışması ile yaptığı yadsınamaz. Öyle veya böyle ben Özge Ulusoy'u çok ama çok beğeniyorum. Gayet duru bir güzelliği  var. Ne giyse kendisine çok yakıştırıyorum. ADL markasının da yüzü oldu ve her bir ADL kıyafetini çok da güzel taşıdığını görüyorum.Şimdi de BUGÜN NE GİYSEM adlı yarışmanın Uğurlu Odası Özge'ye teslim edilmiş. Tam isabet olmuş bence Özge bunu da gayet başarıyla götürüyor. Şansı çok, yolu hep açık olsun.

Siz Özge'yi beğeniyor musunuz peki?

Today, I'd like to mention on eof our famous model who is OZGE ULUSOY. Ozge is a successful and a good model however she grabbed at this opportunity highly by participating in SURVIVOR ( competition).

I like her style too much. Nowadays she is also the face of hype one of Turkish brand which is ADL.How about your opinions? Did you like Ozge?














Görseller için teşekkürler Vogue Türkiye ve ADL


12 yorum:

  1. ben Özge Ulusoy'un tavrını, tarzını beğeniyorum. ayrıca dans yarışmasında da izledim ve dans etmeninde kendisine çok yakıştığını düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Fiziğini çok beğeniyorum fakat bakışlarında beni rahatsız eden bir durum var. Yukarıdaki kombinlerinde yeşil elbise , uzun çizme olana bayıldım

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle bayılıyorum bu kıza duruşu, fiziği, özellikle ses tonuna, çok hanım, çok ağır başlı bir kız tutuyorum yani:)

    YanıtlaSil
  4. özge ulusoy su evlenme olayından sonra baska bri lsa batardı ama cıkıs yakaladı
    astro harıtasına bakınca da oyle demıslerdı
    yasadıgı tatsız olayı lehıne cevırdı :)
    reklam falan deselerde
    stil tarzı ve fiziği herseyı gosterıyo zaten

    ben de begenıyorum kendısını
    fiziğine ayrı zaten
    bacakları en guzel mankenlerden

    YanıtlaSil
  5. Bu kadına bayılıyorum.. O kısık ses tonunu falan çok seksi buluyorum ayrıca çok iyi niyetli bir kadına benziyor yüzünden konuşmasından belli oluyor :))

    Sinem Y.

    YanıtlaSil
  6. Ben kendisini sadece yaptığı o saçma sapan evlilikle hatırlıyor ve mümkünse bir daha da hatırlamak istemiyorum!:)

    YanıtlaSil
  7. @Pinky Fashion, dans yarışmasında evet gerçekten güzel dans ediyordu ve zaten başından da onun birinci olacağı belliydi(!) :-))

    @Nihan, Yeşil elbise ve uzun çizmeli kombini ben de çok beğendim.

    @Reçelim, evin kızı gibi di mi:-))

    @KovaKadınıyım Ben, evet yaa hakikatten bacakları çok güzel kızın. Ama o evlilik ne gereksiz bir hataydı onun için.

    @Sinem Y., alemsin o kısın ses tonunun hiç farkında bile değilim.

    @Alışveriş Danışmanı, o evlilik gerçekten çok gereksizdi ndene öyle bir hata yaptı bilemem ama hatırlamamak biraz zor çünkü maşallah Show Tv'nin her reyting alan programında karşımızda şu an:))

    YanıtlaSil
  8. Wow...great pictures and outfits!

    YanıtlaSil
  9. çok özel bir stili olduğuna inanmıyorum...Sadece tabiki güzel bir fiziği ve sakin bir kişiliğ var... ama uğurkan erezin yorum kısmına geçmesi çok saçma zaten..:(

    YanıtlaSil
  10. Cidden cok guzel hatun : ) Ben bir defilede de gormustum IFW de gectigimiz eylul, farkli bir havasi var, baktiriyor kendine. Kiyafetleri de super tasimis, bizim Zara cap ayakkabilari da gordum resimlerde : ) Bu arada sana bir versatile award im var : )

    http://lilamoonlight.blogspot.com/2012/01/pink-vanity-tags.html

    Iyi haftasonlari canim : )

    YanıtlaSil
  11. ben cok seviyorum ozgeyi :)
    bugun ne giysemde olmasina cok cok sevindim, ondan oncekine kanim isinmamisti :S

    Yeni geldim sayfana :) Insallah daha fazla karsilasiriz bundan sonra;)
    Sevgilerimle
    Mutlu bir haftasonu olmasi dilegiyle!

    YanıtlaSil
  12. ben özge ulusoyu beğensemmi beğenmesem mi bilemiyorum ama fizik muhteşem dedencek bişi yok:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...