Sayfalar

20 Ocak 2012 Cuma

BLOGUMUN 1.YILI ADINA YİNE "ÇEKİLİŞİM VAR"

Sevgili Papiş severler/okurlar:)

Daha öncede bahsettiğim gibi 9 Ocak 'ta blogumun 1 yılı doldu. Aslında 2008 yılında bu blogu başka bir isimle başka konularla yazmış ama 3-4 post sonrasında hiç ilgilenmemiştim. Şimdi burayı da beni takip edenleri de çok seviyorum. İyi ki açmışım ve bu blog sayesinde iyi ki sizleri ve birkaç iyi dostu kazanmışım.

Doğum günlerinde hep doğum günü olan hediye alır değil mi? Ama bu kez ben sizlere hediye vermek istiyorum. Hem de İKİ ayrı hediye.

1.hediye: YİNE TAŞ KAHVE'NİN yılbaşı öncesi BURDA verdiğim hediyelerin aynısını,

2. hediye : HERRY mağazasından bu fuşya renk 36 beden olan ceketi hediye ediyorum.Ceket kesinlikle yeni üründür. İstanbul'daki Herry bayisinin sahibi arkadaşımla organize ettiğimiz bir çekiliş. Ve maalesef ki değişim yapılamayacaktır.Bilginize.

Gelelim her 2 hediye için katılım şartlarına:
1) Öncelikle bu blogumun izleyicisi olmanız.(sağ kolondaki İzleyicilerim kısmından)


2) Sonra http://www.taskahve.com.tr/ sayfasına girip ÜYE OLMANIZ. BU ŞARTI TAMAMLAMAYAN DİREK ELENECEKTİR.ŞİMDİDEN BİLGİNİZE.  (Tüm bilgilerin gizli olduğuna %100 garanti veririm. Zaten sayfa SSL ile korunmaktadır. Aynı diğer alışveriş siteleri gibi hiç kuşkunuz olmasın)


3)  Bu çekilişi TWITTER veya FACEBOOK sayfanızda duyurmanız. TWITTER'da  PapisStyle olarak beni mention(bahsetmeniz) yapmanız yeterlidir.


4)Ve son olarak hangi hediyeyi istiyorsanız onun postunun altına YORUM bırakmanız. E-posta adreslerinizi de yazmayı unutmayınız.


ADSIZ bırakılan yorumlar GEÇERSİZ OLACAKTIR. 


15 ŞUBAT ÇARŞAMBA GÜNÜ saat 09:00'a kadar bırakacağınız yorumların ardından RANDOM.ORG aracılığı ile belirleyeceğim iki ayrı kişiye bunları hediye edeceğim. Herkese şimdiden bol şans dilerim.


















Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...