Sayfalar

23 Ocak 2012 Pazartesi

Fotoğraflarda Daha Fotojenik nasıl Çıkarız?

Ben fotojenik değilim, resimlerde hiç güzel çıkmıyorum demeyin.Birkaç ipucu ile siz de fotoğraflarınızda gayet hoş pozlar verebilir ve güzel çıkabilirsiniz. Nasıl mı?

1) Tv ve fotolarda olduğumuzdan daha kilolu göründüğümüz doğru ancak ayaktayken 45 derecelik açı ile yan durup yüzünüzü objektife döndüğünüzde daha ince görünebilirsiniz.Elinizi de hafif belinize doğru koyun. Aynı aşağıdaki fotoğraftaki gibi:)



2)Gölgelerden uzak durun. kesinlikle gün ışığında çekilen kareler her zaman daha iyi sonuçlar verir.Fotoğraf çekiminde gün batımındaki ışık da her zaman en iyi ışıklardandır.

3) Bir aynanın karşısına geçip mimik çalışmak da gerçekten çok etkilidir.Hiç tuhaf gelmesin dünyaca ünlü yıldızlar da bunu yapıyor.



4) Kesinlikle ağır makyajdan kaçının. Doğal makyajı tercih edin. Ağır makyaj fotoğraflarda daha da ağır görünür.

5)Çenenizin fotoğraflarda daha hacimli ve belirgin çıkmaması için çenenizi hafif aşağı doğru eğin ve göz hizanızı objektif seviyesini geçirmeyin.

6) Resim çekilirken "MONEY" deyin. Eskiden CHEESE derdik ama artık Money kullanılıyor.


7) Son olarak kıyafetinize dikkat edin. Yüksek bel pantolon ve etekler giyerek olduğunuzdan uzun görünebilirsiniz. Enine çizgili kilolu ve kısa göstereceğinden sakınmakta yarar var.Açık tenliyseniz beyazı tek başına kullanmayın. Zira olduğundan fazla parlayabilir. ( Gerçi aşağıdkai resimde Gwyneth Paltrow pek de güzel çıkmış, parlamamış da ama neysse:-))




Esin kaynağım womenist.net'e teşekkürler.

14 yorum:

  1. fotoraf çekmeyide, poz vermeyi de yeni yeni öğrendiğimden benim için çook faydalı oldu, teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. ben fil gibi çıkıyorum bu nedenle çekinmek de istemiyorum artık neredeyse:(

    YanıtlaSil
  3. @Pinky'cim ( Aysun'cum yani:)) faydalı olabildiysem ne mutlu bana:)

    @Chilek, aşksolun yaaa deme öyle demeee:( Bence kendine haksızlık ediyorsun.

    YanıtlaSil
  4. hihi birinci madde benim sürekli verdiğim poz ama doğru teşhisler :))

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. bu altın öğütler için teşekkürler tatlım :) çok işe yarayacak :)

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Cok guzel bir post ellerinize saglik
    Benim blogumu da degerlendirmek icin buyrun lutfen

    YanıtlaSil
  7. güzel bir yazı, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. şu ilk maddeyle money'i deneyeceğim:)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba. Çok hoş öneriler :)

    YanıtlaSil
  10. Genelde fotoğraflarda çok fotojenik çıkarım. Yani öyle söylüyorlar. Ki ben de beğenirim. Bir tek derdim var Papiş'cim fotoğraflarda gülemiyorum. Yani 32 dişimi gösteremiyorum. O da gülmeyi sevmemekten değil aslında sadece ağzım çok küçük dişler meydana çıkmıyor :D:D kendimi de ne güzel tanıyorum ama :)
    Ama ama çok faydalı bir yazı olmuş. Mimik çalışması yapmak, duruş vb. fotoğraf için önemli. :)
    Öpüyorumm

    YanıtlaSil
  11. Ipuclari cok iyi, denemek lazim :) yeni header in da hayirli olsun, cok cici :)

    YanıtlaSil
  12. çılgınsın ben şebek gibi gülsem ok ama o da beni ben yapan hali .)

    YanıtlaSil
  13. @Reçelim, sen zaten profesyonel fotoğraf çekimi kursuna gittiğin için daha iyi anlarsın değil mi canım?

    @Darkolivee, ben teşekkür ederim. azıcık faydamız olduysa ne mutlu:)Ödev gibi valla ben de hazırlarken öğrenmiş oldum:)

    @BC, teşekkürler. Bloguna uğradım ve blogunla ilgili olması gerekenleri söyledim biliyorsun. yardım ederim seve seve.

    @Pinkly, ben de tşk.ederim okuyup yorumladığınız için:)

    @Pink Princess, İlk madde bana da ilginç geldi ben de deneyeceğim:)

    @Ahu, teşekkürler canım.

    @Nono, valla fotojenik olduğun için şanslılardansın şekerim, kıymetini bil:))

    @Lila, Aylincim headerımı beğenmene sevindim. Değişiklik iyidir. Ama bazı şeylerde de çok olmamak kaydıyla değil mi:)

    @Stil Direktörü, Edacım sen halinle güzelsin ve şekersin.

    YanıtlaSil
  14. Hehehehe, bunlar benim zamanla farkında olmadan öğrendiğim şeyler okurken çok keyif aldım canım :))) özellikle 45 dereceden poz vermek her daim yaptığım şey, gölgeler de cidden yorgun gösteriyor o yüzden ışık varken makineyi elime alıp koşuyorum desem yeridir :)))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...