Sayfalar

11 Ocak 2012 Çarşamba

Here is my "to die for" shoe

Allah'ım işte sezon başından beri,  daha doğrusu ilk gördüğüm günden beri aklımdan çıkmayan diğer bir pabuç da YSL'nin bu gri zemin ekose ve zincir detaylı pabucu. Beymen de mevcut, hem de %50 indirimle ama benim numaram online shopping de kalmamış:-( İstanbul'a gittiğim de zaten ilk yapacaklarım arasında Beymen'e uğrayıp her bir şeye bakmak olacak.Büyük ihtimal numaram mağazada da kalmamıştır:-(( Herkesin mi ayak numarası 38 olur be kardeşim:-))

The following shoe is a real to die for me.I'm in love with the shoe at the first sight. It's a YSL with chain detailed. However there is not my size at online shopping page at BEYMEN (Turkey).I think many women shoe size is as same as mine which is 38:-))











9 yorum:

  1. Çok güzel ama alamazsan da üzülme onyüzbin ayakkabı sırada bekliyor:)

    YanıtlaSil
  2. arzu nesnesi :)
    umarım bulursun tatlım..
    öpüyorum seni çok.. :)

    YanıtlaSil
  3. süper bak ben de buna taktım ama sipariş verdim ebayden .) http://twitpic.com/8606eu

    YanıtlaSil
  4. on kısmını cok begendımmm.umarım kavuusursunuz :)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Ciddi bir statement maker bu, kavusursan kesin ayaginda resimlerini paylas bizimle : )

    YanıtlaSil
  6. aşık oldum kendisine :D önünde saygıyla eğiliyorum papişciğim :)

    YanıtlaSil
  7. @Alışveriş Danışmanı, kesinlikle doğrusun, haklısın.Nasılsa her bir sezon daha güzelleri, daha güzelleri ve dahalarııı hep oluyor aynen bulursam olur bulmazsam da çok ölüp bitemeyeceğim yani:-)

    @WAS, Ahsencim beğendin di mi:-)) Görücez bakalım bulacak mıyız bulamayacak mıyız.

    @Stil Direktörü, Edacım seninki de çok şıkmış.Ben bunu daha önce Zara'nın sayfasında görmüştüm.Şimdiden güle güle kullan şekerim.

    @Aylin di mi şahane birşey? Umudum yok ama 15 gün sonra sömestr tatil vesilesiyle Ist.da olacağım kısmetse.Sahip olamasam da mutlaka yakından görmek isterim, kalırsa.

    @ Zeys, tşk.ederim. Sonu olmayan arzular bunlar buna aşık oluruz bir diğer yeni sezon gelir başka modelleri görür bunu hatırlamayız bile:-)

    @Rococosh, Sedaaamm, eğilesi pabuçlar bunlar değil mi:-)) Louboutin, YSL, G.Zanotti, Jimmy Choo ve daha niceleriiiii:-)))

    @Adsız, 1245-TL , I mean it's around USD-655,00.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...