Sayfalar

16 Ocak 2012 Pazartesi

MY FAVOURITES AT GOLDEN GLOBES 2012

As many of you , I've watched Golden Globe Awards Ceremony last night.My favourite dresses are as follows from the last nigt. How about yours?

Angelina Jolie's dress is from Atelier Versace.


Charlize Theron's dress is from Dior Couture.

Emma Stone's dress is LANVIN ( I only did not like the belt)

Sofia Vergara's dress is Vera Wang.

 Salma Hayek's dress is GUCCI

Kate Beckinsale's dress is ROBERTO CAVALLI

Lea Michele

Laura Dern

5 yorum:

  1. Angelina Jolia büyüleyici görünüyor, bu listeye ek olarak ben bir de Nicole Kidman'ı çok beğendim

    YanıtlaSil
  2. bugün golden globes postuna 3. cü yorum yapışım yine değinemeden geçemeyeceğim angelinanın yaka berbat elbise hoş ama renklerde güzel yakayı görmesin hiç gözüm Lea nın elbise yakıyor ortalığı ve pudra dantel vardı bir tane ben ona bayıldım senin postunda göremedim canım o da çok güzel di ona bayıldım işte:))

    sevgiler ...

    YanıtlaSil
  3. Bu postlar sayesinde goruyorum butun elbiseleri, ozet seklinde en iyilerini. Sabahtan RebelTakipte ve Followupfashion da da yazdim yorumlarimi. AJ super olmus cidden. Emma, Sofia yi da begendim listenden, onlarla ortak ve senin listende yeni olarak Laura yi gordum ve o yesili cok sevdigim icin bu elbiseye de EVET diyorum : )

    http://lilamoonlight.blogspot.com/2012/01/peak-of-peacock-love.html

    YanıtlaSil
  4. AJ harbiden süper olmuştu ama bence artık az kg almalı kuzum zargana gibi .) mucxx

    YanıtlaSil
  5. Angelina hakkaten hoş ama Stildirektörü Eda'ya katılıyorum ne bu hal böyle bu kadın niye bu kadar zayıfladı ki anlayamıyorum. Kilo alsın bir gram et bin ayıp örter yahu:-))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...