Sayfalar

22 Şubat 2012 Çarşamba

TWIST 2012 YAZ KOLEKSİYONU






Twist 2012 yaz koleksiyonundan bazı parçaları görücüye çıkarmış. İpekyol ve Twist'i çok beğenirim, dolabımda da ürünleri çoğunluktadır. Ancak şu resimleri gördükten sonra artık ben Twist'ten soğumaya başladığımı anladım artık:(

Son 3-4 yıldır farkındaysanız sürekli kendilerini tekrarlıyorlar. Kış sezonundaki modeller yaz sezonunda aynı. Danteller, çiçek desenler v.s. Hatta kış sezonundaki bir bluzun çok benzerini yapmış.Kış sezonundakinin görselini bulur bulmaz yanyana tekrar paylaşacağım. Gri penyeye, siyah danteller.

 Bence Twist ve İpekyol tasarımcılarını sıkı bir eğitimden geçirsinler veya tasarımcılarını bazı şeylere kurban etmeyip, bıraksınlar da cidden kendi zevklerine ve kafalarından geçenlere göre tasarlasınlar. Ben yeni sezonu şimdilik çok da beğenmedim açıkçası. Ayyyy buna bayıldım dediğim tek bir parça yok. Sadece bol paça blue jean'i denemeyi düşünürüm. Çünkü İpekyol ve Twist'in jean kalıpları bana tam uyuyor.

Bir de bu yıl İpekyol'da Twist'de ayakkabıya da el atmış. Zara, Mango v.b. mantığı çalışıyorlar artık.










4 yorum:

  1. garantici davranmışlar çok haklısın,herkesin beğenip alabileceği parçalar,farklılık yok..bir asimetrik etek bilke konmaz mı yaffuuu?hak verdim canım benim sana.

    YanıtlaSil
  2. ben en çok triple yüzüğü beğendim

    YanıtlaSil
  3. bir tanesini de beğenebilmeyi çok isterdim ama 2 sene önce neredeyse tüm mağazadaki ürünleri satın alan ben, simdi alınabilecek bir çöp göremedim=( paylaşım için cok tesekkurler..

    YanıtlaSil
  4. bonkör seçenek.
    romantik parçalar.sade ve şık.
    mutlu kal :)
    http://habinos.blogspot.com/

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...