Sayfalar

23 Şubat 2012 Perşembe

İpekyol 2012 İlkbahar-Yaz Koleksiyonu



Dün Twist 2012 Yaz Koleksiyonunu paylaştıktan sonra, kardeş olan diğer marka İPEKYOL'a da göz atmazsak olmaz değil mi:)

Beyazın hakim oldğu ,yine pudra tonlarının esintisi ve natürel renklerle harmanlanan koleksiyon biz bayanları epey   heveslendirecek gibi görünüyor. Buna rağmen ben İpekyol'unda  kendini tekrarladığını görüyorum. Mesela aşağıdaki siyah trençkotun aynı modelini kaban olarak bu kış tasarlamışlardı. Penye üzerine danteli baharlık ve yazlıklarda da görüyoruz. Elbise modelleri bile sadece kumaşların desen farklılığıyla aynı görünmekte. Biraz daha yaratıcı ve baştan çıkarıcı olmanı istiyoruz İpekyol ve diğer kardeş markaları.










10 yorum:

  1. bende bir ipekyol twist severdim,dim dim:) bu sezon artık pişti olmaktan bıktığım için her iki markadan da birşey almayacağıma söz vermiştim neyseki sözümü tutmam çok zor olmayacak:)

    YanıtlaSil
  2. Uzuluyorum herkes kendini yenilerken kendini tekrar eden Turk markalarimiza;(

    YanıtlaSil
  3. güzel parçalar her zamanki gibi şık ama alışılmış çizgiler ama yinede güzel ayol:)))

    YanıtlaSil
  4. bunların hepsi mi güzel olur? Ama hepsi süper ötesi

    YanıtlaSil
  5. İpekyol'u Twist'ten daha çok beğendim.

    YanıtlaSil
  6. @Pink Princess, yine de biz kadınlara belli olmaz büyük laf etmeyelim mi ne:)) Çünkü ben de aynen senin gibi düşünüyorum şu an ama mağazada ya çoook beğendiğimiz birşey olursa:))

    YanıtlaSil
  7. @bc, evet am aişte bilemiyoruz ki neden böyle? Belki de maliyetler yüksek, kar marjı az ve yabancı rakipler öncelikli sırada TR'de o yüzden ellerindekileri mi değerlendiriyorlar napıyorlar?

    @Alina, thank you:)) As the post is in Turkish this time you did not understand anything:)

    @Reçelim, sende benden alışılmış am ayeni sezon yeni şeyler güzel mi ne:))

    YanıtlaSil
  8. @Nalan, sen de beğendiysen tamamdır o zaman hemşirem:) Zor beğenirsin ya ondan dedim.

    @Nihan, İpekyol'un tasarımları demek senin zevkine daha yakın.

    YanıtlaSil
  9. Ben bu kareleri ilk kez seni blogunda görüyorum canım :)gerçekten çok güzel çıkmış çekimin sonuçları, her karesini ezbere bilsem de bitmiş halini görmek ayrıca çok hoş bir süpriz oldu benim için :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...