Sayfalar

29 Şubat 2012 Çarşamba

INSPIRATION

Olivia'nın bu desenli ve renkli pantolonu nasıl güzel harmanladığına bakar mısınız? Ben bayıldım. Çok güzel taşımış ve uyumsuz gibi görünen o leopar pabuçlarla eşleştirmesine de ayrıca aşık oldum.

I'm in love with Olivia's style at he moment:)) How beautiful ,colorful and successful combination is this.



 NYFW-14 Feb 2012, ECE SUKAN

Ece Sükan'ı da çok beğendim. Eteği ve o deri ceketi ve üzerindeki ceketle çok tarz ve havalı duruyor.
Ece Sükan'ın fotosunu bulduğum yabancı blogun linki için BURAYA.


Ulyana Sergeenko'nun bu stili çok farklı ve güzel.
Ulyana Sergeenko is so stylish and has a different look in this white coat.



Taylor Tomasi' yi de çok beğendim. Çok şık ve tarz değil mi?
Taylor Tomasi also looks gorgeous with this sequin pants and black top.




Miroslava Duma'sız ilham postu olmaz :)) Ama nasıl yapmam şu tatlılığa bakar mısınız?
Miroslava Duma is also all of us inspiration, isn't she? How cute she is in these photos.




Ve Kate Shelter'ın color block trendini nasıl kombinlediğine bakarak sonlandırmak istiyorum.
And finally , lets have a look to Kate Shelter's style.



Source: Thank you very much to All the Pretty Birds

10 yorum:

  1. Olivia 'nin outfitini fazlasiyla begendim <33

    Sevgiler
    Civciv

    Xx

    YanıtlaSil
  2. kate in pabuçlarına bayıldım renkli bilekleri filan harika çok beğendim:))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. boyle cicekli bir pantalon istiyorum ama zara h&m herkeste var artık:( ne zor blogger olmak aynı olmaması da lazım:P bu arada cicekli ve leoparı kombinlemek aklıma gelmezdi...

    YanıtlaSil
  4. @civciv, evet Olivia'yı en çoook beğendiğim için zaten onu en başa koydum canım.

    @Reçelim, di mi renkler ve kombin nefis.

    @Daily Glamour, thanks a lot indeed.

    @Aysun, kesinlikle sana katılıyorum.Aman sakın ha, eğer çok almak istiyorsan da onu bloguna koyma özel yaşantıda giy gitsin anacım. Hele bir tanesi var ki onunkinden hiç alma lütfen:)Kendi kombini de berbat etmiş bence.

    YanıtlaSil
  5. canım bu post ennfess olmuşş ellerine sağlııkk:)bayıldıımmm:)

    YanıtlaSil
  6. ece sükan ve Ulyana Sergeenko'nun dışındaki tarzlara hasta oldum resmen:))

    YanıtlaSil
  7. Olivia Palermo ve Miroslava Duma favorilerim

    http://stylishtimes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Olivia cidden harika. O mavi fil paca pantoloni sevemedim ama. Bir de kimi kastettin bloggerlardan cok merak ettim.

    YanıtlaSil
  9. @fashionözge, Öjgeeem sağolasın canım benim.öpücük.

    @Bakterii, aaa Ece'yi beğenmedin miii? Zevkler ve renkler göreceli tabii, olabilir:)

    @Ayshe Rose, sen de birçoğumuz gibi Olivia'yı beğenmisin.

    @Aylin'cim, o da ben de kalsın:)) Taze blogger sayılır 1 yıllık belki o kadar diyeyim:)

    YanıtlaSil
  10. Nefis kombınler seçmişsı tatlm, benım stil ıkonum her daim Miroslava Duma, ama Olivia Palermo nun kombını de çok hoş

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...