Sayfalar

16 Şubat 2012 Perşembe

LA ROCHE -POSAY MOISTURIZING CREAM



Ben yokken "La Roche " bana hassas ciltler için(cildim aşırı hassas olduğu için)yeni Hydreane Riche nemlendiricisini göndermiş. Ben de bu aralar bitene kadar bunu kullanmaya ve denemeye karar verdim. Size izlenimlerimi paylaşacağım. Daha önce La Roche'un temizleme sütünü, yüzümdeki kızarıklıklar için özel nemlendiricisini ve göz kremini bir süre kullanmıştım. Ama temizleme sütünden çok çok memnun kaldığımı söyleyebilirim. Eğer diğer ürünleri de uzun vadeli kullansaydım belki onlardan da memnun kalırdım.

Gelelim ürüne, çok hoş bir kokusu var. Aslında kokusu olan nemlendiriciler bana hiç iyi gelmez hemen cildimi yakar ve ekstra kızartır. Bu sabah Hydreane Riche nemlendiricimi sürerken açıkçası kokusu var diye önce endişe ettim. Ama inanın çok samimi söylüyorum ne bir yanma ne de kızarıklık hiç olmadı.(İçeriğindeki termal su ve hidrolipidler cilt hücreleriyle mükemmel uyumu sayesinde cildi nemlendirip yatışmasını sağlamaktadır.Kesinlikle PARABEN içermez.) Sonrasında üzerine makyajımı da yaptım ve makyaj gerçekten de çok iyi tıutundu taa ki bu saate kadar. (makyajı saat 12 civarı yaptım ve şimdi saat: 16:30 civarı bu arada:)

19,90-TL olan (40 ml'lik tüketici indirimli ) satış fiyatı 29 Şubat 2012 tarihine kadar  kampanyaya katılan ve La Roche satan eczanelerde geçerli olacaktır.Satış fiyatları tavsiye niteliğindedir. Değişikliklerden sorumlu olmadığımı belirtirim.










6 yorum:

  1. cildim hassas diye cok almak istediğim bi türlü sıra getiremediğim bir ürün. sayenizde şans vereceğim sanırım=)

    YanıtlaSil
  2. Bunu kullanmadım ama ben La Roche un başka bir çok ürününü çok beğenerek kullanıyorum, umarım sen de memnun kalırsın canım. Bu arada Ahmet, benim eşim :) Daha önce bahsetmiştim diye yazmamışım tekrar, senaryo yazıyor, Hacı'yla başlamıştı hatta ilk. Şimdi Kanıt ı yazıyo iki senedir.

    Sevgiler

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Sizi yilbasindan beri zevkle takip ediyrm fakat bu tarz postlar yani bir firmanin bloggera hediye gonderdigi ve bloggerin da hediye gelen urunu ovmesi benim gozumde blogun inandiriciligini objektifligini yikiyor..

    YanıtlaSil
  4. @bc, ben yeni denemeye başladım. Kesin sonuçları size bildirdikten sonra da alabilirsin istersen.

    @denizcim, aa eşin senaryo mu yazıyor ne güzel:) Biz karı-koca Kanıt'ı kaçırmadan izleriz her pazartesi.

    @Adsız,bunu binlerce blogger bu şekilde yapıyor. Ben ürünü senin bahsettiğin kadar övücü, vurucu şeyler yazmamışım yani.ne gördüysem onu yazmışım. Size neticeleri yazacağım demişim. Kaldı ki ben La roche'un başka ürünlerini daha öncede kullandım ve memnun kaldım. Bunu belirtmem de ne huzursuzluk oldu anlayamadım? Ürünün içeriğindekileri de aynen kutunun üzerindeki gibi oraya yazmam da bir sakınca görmüyorum. Kusura bakma ama prosedürler genelde böyle işliyor. Tabii ki hediye gelen ürünün postunu yapacağım.İnsanlar bana bunu kara kaşım, gözüm için göndermiyor. Kullanıp reklamını yapayım diye gönderiyor.Daha inandırıcı bloglar bulursan onları takip edersin bundan böyle.

    YanıtlaSil
  5. kızım ben sana küsüm ama adsız'a yazdığın yorumda %100 haklısın

    YanıtlaSil
  6. Yazdığın yorumların hepsine birer birer katılıyorum.Sen Riche olanını kullanmışsın ben Legere olanını kullanıyorum ama kesinlikle bu güne kadar kullandığım en iyi nemlendirici olduğunu söyleyebilirim tereddütsüz.Adsız yorumları bence hiç takma,çok cesareti varsa ismini kullansın diye düşünüyorum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...