Sayfalar

6 Şubat 2012 Pazartesi

Coincidentally Orange

Biliyorsunuz tatil için İstanbul'dayız. Cumartesi en sevdiklerimden birkaçıyla Nişantaşı çıkartması yaptık:)) Şansımıza hava da harikaydı, 13C yi gösteriyordu.Üzerimdekiler fazla geldi bir ara fenalık geçirecektim. Sanki anlaşmışız gibi de tesadüfen ikimiz de oranj tonlarında giyinmişiz.

Gezmediğimiz mağaza, köşe bucak kalmadı.Çok keyifli, bol kahkahalı, süper güzel muhabbetli bir gündü.Çok iyi geldi bana açıkçası. Günün sonunda da birkaç küçük alışverişle ve yorgunluktan bayılmış şekilde evlerimize geri döndük:))

As you know I'm in Istanbul for the holiday for a while. A closest friend of mine and me went to Nisantasi. The weather was wonderful , it was around 13C. It was a joyful and  funnuy day with my lovelies. At the end of day we came back to home with some shopping bags:)) 


We both coincidentaly have been worn orange at that day:))



Limonlu ve biberiyeli tavuk + bira baylırım:)
Chicken with lemon sauce and rosemary + beer, yummy:))











14 yorum:

  1. ben bayıldım bu montun rengineeee,sana da çok yakışmış valla :)

    YanıtlaSil
  2. valla ortalığı yakıyorsunuz şekerler maaşallah size nazar değmesin:))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Oh ne güzel olmuş:) Hava gerçekten inanılmazdı hafta sonu:) Turuncu mont da süper bayıldım:))

    YanıtlaSil
  4. Ayyy ben de bayıldım bu renge süpersiniz...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. ooo harika görünüyorsunuz canım benimmm,nasıl da yakışmış turuncuu:)

    YanıtlaSil
  6. Turuncu çok yakışmış, sıkıcı kışa renk katmış. Nişantaşı'nda olamna ayrıca çok özendim, ah ah İstanbul'u özledim :(

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. papişim ikiniz de ne tatlı görünüyorsunz :) Nişantası keyfi ohhh.Yakışır :)
    sevgiler!

    YanıtlaSil
  8. ohh montundan içim açıldı :))
    ne güzel bir gün olmuş...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. @balgözlükız, Tuğçecim çok tşk.ederim canım.Öperim:)

    @Reçelim, yaktık mı ne valla:)) hahh haa:)) teşekkürler canım arkadaşım.

    YanıtlaSil
  10. @Ayça, çok teşekkür ederim. Hava bahar havasıydı nerdeyse cidden:)

    @NoNo, çok teşekkürler canım.

    @Özgeemmm, sen de harikasın, pozitif meleğim.Çok teşekkürler.muck:)

    @Bir AVKoliğin İtirafları, valla çok özlemişim Nişantaşını, İstanbulu. Berbat, çekilmez trafiği bile umrumda olmadı o gün:))

    @Serap Tan, Serapcım biblo kadın, Çok teşekkürler.

    @Darkolivee, canım valla çok keyifli birgündü aynen:)) Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  11. Papiscim, ne guzel gunesli bir gun yakalamissin, benim Istanbul ziyaretim hep karli gecti : ) Turuncular cok yakismis, arkadasin da cok chic, bayildim o turuncu etole, beyaz manto ve canta ile super durmus : )

    YanıtlaSil
  12. seninle tanışmayı arkadaş olmayı çok isterdim o kadar tatlısınkiii :) içinin güzelliği yüzüne vurmuş ya bitanesin :)

    YanıtlaSil
  13. @nina_O, Ninacım canıımmm ne güzel, ne samimi bir yorum bırakmışsın. Çok teşekkür ederim. Sen de bir tanesin. Ben de seni tanımak isterim. Birgün tanışırız belki neden olmasın ki.Çok öpüyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...