Sayfalar

15 Şubat 2012 Çarşamba

HEDİYE ÇEKİLİŞİMİN KAZANANLARI

20 Ocak 2012 tarihinde Blogumun 1.yaşı vesilesiyle  BURADA düzenlediğim iki ayrı hediye çekilişi kazananları belli oldu!!!!

Kazanan arkadaşlar bana en kısa sürede iletişim adreslerini mail atarsa hediyeleri kargo ile göndereceğim. Beni izlemeye devam edin lütfen!

TAŞ KAHVE markalı ürünlerin kazananı 5.yorumu bırakan "nurrr" oldu. Tebrikler sevgili nurrr, yiyip içtikçe bizi hatırlaman dileğiyle:))


Veeeee HERRY fuşya ceketin kazananı ise 20. yorumu bırakan sevgili Merve Yıldız My.Fashion oldu. Merve tebrik ederim. 





4 yorum:

  1. tatlım çok teşekkür ederim güzel hediyen için. Hdiyem gelir gelmez bir teşekkür postu yapmak istiyorum. :)

    YanıtlaSil
  2. wawwwww dönüp dönüp bakıyorum o kadar umutsuz açtımki sayfayı yılbaşında kazanamadım die cok üzülmüştümmmm cok cok tesekkür ederimmmmm:))))

    YanıtlaSil
  3. iletişimden mail attım sizee :))) hihihi ayy sevindirik oldummmmm :))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...