Sayfalar

20 Şubat 2012 Pazartesi

New In -2



Bir önceki alışverişimin BURADAKİ postunda detaylı bahsettiğim üzre aldıklarımı kısmi olarak koymaya çalışacağım. Bu da Nine West'den aldığım botlarım. İki kez giydim bile.

As some of you know I mentioned my shopping bag previously IN HERE:) These boots have been bought from Nine West. Generally I got the shoes with the boxes however I don't keep them in it. I showed the inside of the boots since some of followers leave some silly comments about my stuff . I'm not obliged to proof myself. This is the first and last time that I'd like to mention it in here.

Ayakkabıları kutuları ile alırım ama tutmam çoğunu hemen atarım. O yüzden bunlar kutusuz ve poşetsiz oldu. Bir de bir fotoğrafta içini de çektim ki birşeyi böyle koyduğumda abuk sabuk yorumlar bırakan arkadaşlar oluyor. Yok bunun ordan olduğunu nerden bilelim, yok bu oraya ait değil v.s. gbi. Sanki çok lüks markalardan birşeyler alıp koyuyormuşum gibi bunun bana hesabını soranlar oluyor. Ben kimseye bir şey ispatlamak zorunda da değilim. Bunu da buraya ilk ve son olarak belirteyim ki bazı hadsizler biraz tatmin olsun.




12 yorum:

  1. ayy kuzum bir avuç dar beyinli için parmağını yorduğuna değmez, ne saçmalık yaa, çok şaşırdım...

    botların nefis canım, çok kullanışlı, platformu filan tam yerinde-ayarında...
    iyi günlerde giy,
    not:tatlım bloğumda senin yorumun altına da yazdım ama burdanda yazayım, birdahaki blogger buluşmasına çağırıcam seni önceden haber veririm, biz arada bir buluşuyoruz ama kısa süreli ve spontane gelişiyor, uzun soluklu bir görüşme ayarlayalım...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. sade şık ve klasik görünümüyle size çok yakışmıştır eminim=) güzel günlerde kullanın..

    YanıtlaSil
  3. bacım güle güle giyin.O dediğin konuya da cok guldum.ayol onlara ne,bilen biliyor zaten:)

    YanıtlaSil
  4. cok güzellermis canim güle güle kullan

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  5. @darkolivee, İzlemcim aynen dediğin gibi ama bizim milletimiz işte illa bi mide bulandırmaya çalışacak ya:)
    Beğenmene sevindim, çok teşekkürler canım.

    Spontane buluşmalara İzmirde olsam anında zıplardım ama burdan zor:(( Önceden haber ver kesin(Allah kısmet ederse) geleceğim:)

    @bc, çok teşekkür ederim.Çok severek giyiyorum ve çok rahatlar cidden.

    YanıtlaSil
  6. @balgözlükız, Tuğçecim ben iyi bilenlerden birisi de sensin zaten.Çok teşekkürler balgözlüm:)

    @guzelgul, canım çok teşekkür ederim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. gerçekten çok şık .. güle güle kullanın ... olumsuz yorumlarıda silip atmak şart ...sevgiler

    YanıtlaSil
  8. @ikibocekbircicek,çook teekkür ederim samimi yorumuna, sağol canım.Silip atıyorum zaten. Bu kez de noldu benim yorum neden yayınlanmıyor, cesaretin mi yok v.s. diye aptal saptal tahrik edici başka yorumlar geliyor. O yüazden direk siliyorum ve sallıyorum :)) sadece burdan belirteyim de boşuna çırpınmasınlar:))

    YanıtlaSil
  9. @ Lions, Tigers and Fashion OH MY, thank you very much:) lots of love:)

    YanıtlaSil
  10. Onlara kızma hemşire o kadar çakmayı orjinalmiş gibi gösteren kişiler var ki.Hal böyle olunca elma ile armut karıştırılıyor.Seni reel tanıyan benim , daha millet marka nedir diye bilmezken sen bunu çoktandır bilen biriydin. Ama biliyorsun bu işin piri sevgili nüketimizdir :)

    YanıtlaSil
  11. İnsanlar ne kadar enteresan. Ben de yeni bloga başladım. Bakalım bana neler gelecek:) gununkonusu.blogspot.com

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...