Sayfalar

10 Mart 2012 Cumartesi

FLORMAR KOHL KAJAL SÜRME



Flormar son zamanlarda kendini oldukça aştı diye düşünüyorum. Birçok ürünü artık öyle güzel ki. Birkaç ay evvel piyasaya sürdüğü dumanlı bakışlar etkisi yaratan Kajal sürmesi ile ilgili çevremden, birçok olumlu yorumlar alıyorum.Bu yüzden bir de bunu sizinle paylaşmak istedim. Ürünün sürmesi ve kullanımı da oldukça kolaymış. Fiyatı ise; 14,85-TL.Yalnız FLORMAR'ın kendi sayfasında "göz hassasiyeti çok yüksek olanlara önermeyiniz" diye bir uyarı da bulunmuşlar. Daha detaylı bilgi için buraya bakabilirsiniz.

Ben henüz denemedim. ancak çalıştığım dönemlerde İran'lı bir müşterimiz vardı ve bize sık sık Kajal sürme getirirdi. O kadar güzel bir üründü ki ne akma yapardı ne bulaşma ve gözleri simsiyah yapardı.

Eğer aranızda alıp, kullananlar varsa ve fikirlerini bizimle paylaşırsa çok seviniriz.

12 yorum:

  1. teyzem hacı ya gitmişti oradan getirmişti o zamanlar kullanmıştım gerçekten siyah oluyor sürmeli göz derler ya aynen öyle..papişim bunu da en kısa zamanda alıp denemek isterim..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Genelde İranda güzel sürmeler olur diye duymuştum :) bana hiç yakışmıyo baya çirkin oluyorum.kalem bile kullamıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Ben hiç beceremiyorum kendim sürüp sürüp siliyorum gözümde kalanla idare ediyorum ;) ama bunu hemen bulup deniyim kolaysa süper.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili papiş

    ünlülerin günlük stillerine yer verirsen çok sevinirim.
    Gülşen

    YanıtlaSil
  5. @Reçelim, Cidde'dekilerin kullandıkları gerçekten hası bu da aynı mı bilemiyorum.Denemeli.

    @Nina'cım genelde göz şekli güzel ve iri olanlarda daha da bir güzel duruyor sanki zaten bu tür sürmeler veya kalemler.

    @Begüm hanım hoşgeldiniiizz:)) Yalnız değilsiniz valla ben de pek beceremem.

    @Gülşen, tamam iünlülerin günlük stillerine arada yer vermeye gayret edeceğim.

    @Marissa, thank you:)

    YanıtlaSil
  6. ahanda bundan bende vardı ama kırdım:D

    YanıtlaSil
  7. @Tuğbacım peki memnun musun bundan?

    YanıtlaSil
  8. papişcim bende bundan değilde flormarın yeni bir ürünü olan akmayan bulaşmayan smoke eyes siyah kalemi var, bi tarafı fırça aplikatör şeklinde diğer tarafı kalem, yumuşacık bir yapısı var kalemin, kesinlikle tavsiye ederim, çok güzel bir ürün...

    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. @darkolivee, İzlemcim bahsettiğin kalemi bilmiyordum. Akmayan kalem çok lazım valla ben de Lancome'un da Chanel'in de siyah göz kalemi var ikisi de birbirinden kötü akma-bulaşma konusunda.

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. merhaba arkadaşlar. makyaj malzemesi alırken hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadıklarına da dikkat edelim lütfen. güzel olacağız diye o zavallıların acı çekmesi çok vicdani bir durum değil. genelde büyük, tanınmış ve pahalı markalarda görülüyor bu kötü durum. araştırırsanız listeleri de bulunuyor her yerde. tüm deneyler gerçek yerine yapaylarında da yapılıp aynı sonuçları veriyor unutmayalım. güzel akşamlar..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...