Sayfalar

21 Mart 2012 Çarşamba

HERMES "H" ENAMEL BRACELETS

Those classic, chic and stylish Hermes "H" enamel bracelets are "must have" for every fashionista. Even if you don't have an Hermes bag, you could have one of these bracelets if you have an opportunity. I prefer the gold with black and orange. The prices of those are 459-EURO. 

Hermes'in,  bir çoğunuzun daha önce de  görmüş olabileceği ve bir kadının imkanı varsa mutlaka sahip olması gereken  olduğunu düşündüğüm bu bilekliklerini çok ama çok beğeniyorum. Hermes bir çanta olmasa da Hermes bir bileklik olsun o da yeter:))

Ben gold-siyah ve gold-turuncu olanı istiyorum sadece:)   Evren duy sesimi, al mesajımı ve bana Hermes bileklik olarak geri gönder:-P)

Klasik, şık ve renk renk olan bu nefis bilekliklerin fiyatları ise 459-Euro.



 Görsel (image from): Atlantic-Pacific

 Images: Görseller ( for more visit:  hermes.com) dan alınmıştır.


12 yorum:

  1. tam arzu nesnesi,bayıldık! :) blogumuza da bekleriz.

    http://sundaysmileblog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. ben de çok beğeniyorum bunları hayatım, kesinlikle arzu nesnesi! <3
    yalnız o kadar çok taklidi yapılmış olan bir bilekliğe 500euro verilir mi ondan emin diilim..://

    YanıtlaSil
  3. @WAS, Ahsencim valla artık herşeyin taklidi heryerlerde.Kalite kalite hem de sen de görüyorsun, biliyorsun. Ama ben kendim orj. kullandıktan sonra ben biliyim o bana yeter. Çok çok gelir olsa, inan veririm alır takarım yani:)

    @Doğanay/Tuğba hoşgeldiniz. Teşekkürler. Tabii ki size uğradım bile:)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. @İpekcim, ben de çok istiyorum ama kısmet:( inşallah diyeyim, çok isteyeyim, evrene mesajlar mesajlar herşeyler göndereyim:))

    YanıtlaSil
  6. Bileğimde bunlar olsun dünyanın merkesi kendim sanarım:P

    Blogumda çekilişim var, bekleriim:)

    http://birdilimportakal.blogspot.com/2012/03/bakn-burada-ne-varms-hediye-zaman.html

    YanıtlaSil
  7. Turuncusunu sevdim. Dileğin gerçek, bileklik senin olsun. Şu ojeyi çok beğeneceğini tahmin ediyorum.
    http://gununkonusu.blogspot.com/2012/03/3d-nail-polishuc-boyutlu-ojeler.html

    YanıtlaSil
  8. Papiscim, cidden H harfi ismine de super uyuyor, insallah olur, evren ve esin duysun seni. Taklitlerinden ben bir yerde gordum ama cok belli oluyordu, renkleri tutmuyor, sari metali farkli, kalinligini bile tam ayarlayamamislar. Gercegi icin bir tiyom var, duty free de tax siz daha ucuz ve Shop&Miles kartlarina 6 taksit imkani var. Bu kadar istedigin birseyse neden olmasin : )

    YanıtlaSil
  9. hepsi çok güzeller bende istiyorum hatta ben aç gözlüyüm tek sayı ve çok adet sevdiğim için 3 tane birden istiyorum:)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. @Petek'cim çok teşekkürler. Hepimizin dilekleri gerçek olsun inşallah.

    @Aylin'cim verdiğin tüyo için teşekkürler:) İnşallah evren duysun:)

    @Begüm, umarım senin de olur. ben de senin gibi 2-3 tane olsun isterim:)) bu da yaklaşık 3500-TL kadar bir para demek:))

    YanıtlaSil
  11. @Süm, di mi olsa ne kadar güzel olur:)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzellerr ama ben bunlardan bolca rengarenk takmaktan yanayım oda bütçeyi fena halde zorlar:D

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...