Sayfalar

3 Mart 2012 Cumartesi

WHILE WAITING FOR THE SPRING



As many of you still watch the snow views in Istanbul or many other countries today I think we started to welcome the coming of spring:))
It was party cloudy, however aftera while it was whole sunny and nearly 15 degree Celsius. My Papish came from Izmir for the weekend holiday since she works there. She is my flower, she is my sun, she is my sister, one of the closest friend, in summary she is my everything:) Today we wanted to have a lovely chat together. There were many things to talk:) and went to Cunda Island.


Here are some photos from the day:) HAVE A GOOD WEEKEND TO ALL OF YOU!


Papişim bu hafta sonu nihayeeettt yanımıza gelebildi. Onu gerçekten öyle çok arıyorum ki. O benim buradaki güneşim, suyum, arkadaşım, kardeşim kısacası herşeyim.Ancak İzmir'de okul bitip iş bulunca temelli orada kalması benim için çok kötü oldu. Neyse uzun süredir görüşemiyorduk.( yüz yüze tabii) Yoksa her gün bir telefonlaşmazsak çatlarız. İlla bir sesimizi duyacağız:) Hava sabahtan çok güneşliydi, sonra bir süre bulutlandı , ve arkasından tekrar güneş çıktı. Sıcaklık 15 dereceydi. Hemen bir Cunda yapıldı ve tabii ki TAŞ KAHVE'ye gidildi.Önce havanın bulutlu anı fırsat bilinerek birer salep içildi çünkü salebi gerçekten i-na-nılll-mazzz lezzette ve güzellikte. Ardından da harika sohbet ve kahkahalar eşliğinde bol oksijen ve deniz havası alındı.






23 yorum:

  1. salepini denemedim hiç,malum yazın içilmiyor,ama eminim kahve ve laokması kadar muhteşemdir :)buarada sana bayıldım bacım,hırkan ve gözlüklerin yakıyor :)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel görünüyorsunuz!! Salebi bende çok severim ama tabii iyi yapılmışsa bu aralar çok kötülerini içtim iyi bir salebe hasret kaldım valla afiyet olsun size çok :)

    YanıtlaSil
  3. Great post!Love these pics!

    YanıtlaSil
  4. ooohhhh sefanız olsun,kahve keyfi güneştede ne fena yapılmış...afiyet bal şeker olsun:))

    YanıtlaSil
  5. Canim salep cekti simdi yav, kac sene oldu icmeyeli. Kabanin sana cooook yakisiyor, sacinin rengi ile cok uyumlu ve Prada gozlukler de sana cok yakismis, ilk boy resminde hele acayip havalisin : ) Iyi hasret gidermeler Papis ile : )

    PS : Mumlari evden ben goturdum, yazimda ayrintilar var. Bir de simdi yeni postu girdim, orada daha cok gorunuyor etek ve ayakkabilar. Ziyaretin ve yorumun icin tesekkurler. Iyi pazarlar : )

    YanıtlaSil
  6. sahlep,güzel bir tat :)
    bir araya gelmeniz ve güzel bir sohbet gibisi yok :)
    kabanın sana çok yakışmış.renk,duruş,kalıp çok iyi görünüyor ve çok iyi taşıyorsun.
    Prada,ikinizde de harika görünüyor :)
    mutlu kalın :)

    YanıtlaSil
  7. Yes, spring is around the corner...
    Great photos... nothing like a good cup of coffee and great company!

    YanıtlaSil
  8. @balgözlükız,teşekkür ederim Tuğçecim. Salep için de bir kış birkaç gün atlayıp geleceksin ve içeceksin.Ne diyeyim bacım:)

    @Curcunam, canıım çok teşekkür ederiiizz.Valla salep'te de diğer ürünlerimiz gibi iddialıyım. Kesinlikle su ile yapılmıyor hepsi sütten süt tozu da yok.Zaten içince tadından anlaşılıyor.

    YanıtlaSil
  9. @Alina, thank you very much:) Take care.

    @Bakteriii, çok teşekkürler canım.Kahve değil de salep keyfiydi ama yoksa sen mekan olarak mı KAHVE mi demek istedin anlayamadım ?

    YanıtlaSil
  10. @Lila Moonlight, Aylincim insan bazı şeyleri yakınında olmayınca aklına bile getirmiyor ama görünce de canı çekiyor değil mi? Güzel sözlerine de çok teşekkürler.

    P.S:Zaman zaman bazı yazıları eğer işler yoğunsa bölünmekten tam olarak okuyamadığım için kısmen detayları atlayabiliyorum:( Mumları da atladığım gibi. Ama hoşgörülü arkadaş gibisi yok o ayrı mesele.Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  11. @habinos, canım çok teşekkür ederim. Gözlüklerimi çok sevdim. Küçük Papiş de bunlardan almak istiyormuş. Haberi yoktu. Bana tarif ediyor Prada'nın bir gözlüğü var yanları şöyle, çok istiyorum v.s. diye. Aldım çantamdan çıkardım şak diye, şok geçirdi:))) Bana da şimdilik ona gözlüklerle foto çekmek kaldı. En kısa zamanda Papişim de siyahını almak istiyor. Şimdiden güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
  12. @animal print gal, you are definitely right. Lovely friends, relatives and a great chat worths nothing.

    YanıtlaSil
  13. harika saaatler geçirmişsiniz papişim ne güzel ...anlaşabildiğin insanlarla böyle muhabbetler yapmanın tadı paha biçilemez..yine her zamanki gibi çok şıksın:
    ahh ahh koca türkiyeyi gezdim ama hala şu taş kahveye gelemedim ..

    öperim kocaman arkadaşımı sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. Oraları o kadar merak ediyroum ki bu yazı sayesinde biraz merakım dindi:) Ne güzel buluşmuşsunuz fotoğraflar da çok güzel:)

    YanıtlaSil
  15. canımı nasıl sahlep mi salep mi doğrusunu birtürlü keşfedemediğim o mis gibi sıcacık şeyden :P çektirdin papiş ablam benim. gözlüğüne söyleyecek söz bulamadım kitlendim . sana da sımsıkı sarıldımmmm

    YanıtlaSil
  16. @Reçelim, çok teşekkürler. Hakikatten sana yuhhh yani! Cunda'ya Taş Kahve'ye gitmediysen demek ki koca Türkiye'yi gezememişsin halaa:))

    YanıtlaSil
  17. @Modagrafya, fırsatını yakaladığın an mutlaka buralara da gelmelisin. Gerçekten yurdumun her bir köşesinde eşsiz ve farklı güzellikler ve yaşanmışlıklar var.

    @Rococosh, sedam boşver yahuu. Ha Sahlep ha salep ikiside kabuldur. Salla gitsin:)Çok teşekkür ederim canım benim, ben de seni öperim ve sarılırım:)

    YanıtlaSil
  18. resimler cok hos, cok havali :)) cok begendim kisacasi :D

    sevgiler
    özlem

    xx

    YanıtlaSil
  19. sahlep en taptıgım kış iceceklerinden biridir, gerci icecekleri yaz-kış diye ayırmak hic hos degil, ama tarcını olan herşeye bayılırım! taş kahveye sırf bu tadları yerinde görmek icin gelicem ^,^ ha bide unutmadan gözlükler cok yakısmıs;) prada'nın bu modeli herkeste güzel durmuyo zira :D

    YanıtlaSil
  20. Çok hoşsun gözüm geleyim de sarayım seni mis mis

    YanıtlaSil
  21. gözlük muhteşem, ikiniz de çok hoş görünüyorsunuz. Bu arada Cunda' yı çok merak ediyorum..

    YanıtlaSil
  22. Çok hoşsuuuun :) Gözlükler yıkılıyo bu arada :)

    YanıtlaSil
  23. @nina, canıımm çoook teşekkür ederim. öperim:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...