Sayfalar

13 Mart 2012 Salı

Çocuklar Duymasın "Meltem Ve Aylin'in" yeni bölüm kıyafetleri

Bu postta Çocuklar Duymasındaki Meltem'in ve onun kuzeni Aylin'in son birkaç bölümde giydikleri kıyafetlerin nereden olduklarını görebilirsiniz.

Meltem'in kahve bluzu: ADİL IŞIK



Meltem'in  düşük omuz bej bluzu: STEFANEL


Meltem'in çizgili elbisesi: DEBENHAMS



Meltem'in kısa kollu lacivert-siyah çizgili elbisesi: FOREVER NEW




Aylin'in tek omuz siyah elbisesi: FOREVER NEW




Aylin'in fuşya rengi elbisesi: FOREVER NEW



Meltem'in mor çizgili elbisesi: HOMESTORE


Meltem'in açık kahve elbisesi: STEFANEL


Meltem'in lacivert elbisesi: POLO GARAGE

13 yorum:

  1. tamda ilk fotodaki bluzu merak ediodum ... süpersin :)

    YanıtlaSil
  2. hep gözüm kahvelerde bejlerde başka renk beğenemiyorum ben yaa:) ilk 2 karedeki adil ışık ve stefanel bluzlarını çok yakıştrdım kendisine:)

    YanıtlaSil
  3. Canim oncelikle bilgiler icin coooook tesekkur ediyorum, blogumda da cevap yazdim bu sefer. Sayenizde yeni guzel bir blog kesfettim, kendisine yazdim hatta. Meltem 2. resimde bir baska guzel, zaten teni cok guzel hatunun, o dusuk yakali bluzdan ben de istedim simdi : ) Bende de oyle guzel dursa keske : ) Bu arada ben bu diziyi izlemiyorum, dolayisiyla Burcu-Aylin haberini de ilk sende gordum : ) Nasil iyi geldi mi taze kan? Basarili mi? Sexy guzel kimi bastan cikaracak acaba?

    YanıtlaSil
  4. @ikiböcekbirçiçek, gerçekten miii? İşine yaramasına sevindim canım:)

    @ yenihayat, canım o renkler kombinlenmesi de kolay renkler ve baştacı renkler de ondandır:)

    @Lila, Aylincim ne demek rica ederim. Ondagördüm ; çok başarılıdır Nazlıcım. O çok iyidir bu konuda cidden. Açıkçası ben de artık izleyemiyorum diziyi. Kuzey-Güney'i izliyorum aynı gün. Bir bölüm izledim Burcu Esmersoy'u. Aptal sarışını oynuyor. Çok mu iyi bence değil. O haber sunsa bence yine daha iyi olacak ama işte medya ne diyeyim:)

    YanıtlaSil
  5. Debenhams kazağı çok beğendim ancak diziyi hiç sevmediğimi bildirmek isterim:) bu arada çok emek harcamışsın tebrik ederim canımm

    YanıtlaSil
  6. @Tuğbacım ne iyi ettin de geldin:)) Diziyi ben çok sık izleyemiyorum ama izlediğimde de Meltem'in kıyafetleri için izliyorum valla sadece:) Biraz emek harcıyoruz emek harcamadan ne oluyor ki değil mi? Olsun ben seviyorum blogumu.

    YanıtlaSil
  7. pınar kumral ve uzun saçlı mı oldu?? :-o
    burcu esmersoy da mı oynuyor dizide artık??

    ya ben nerede yaşıyorum acaba.. :D

    YanıtlaSil
  8. @WAS, Ahsencim evet Pınar epeydir uzun saçlı ve kumral oldu ve Burcu Esmersoy'da 3-4 bölümdür dizide oynuyor artık:)) E izlemiyorsan nerden bileceksin. Gayet normal. Ben de biçok diziden ve oyuncuların son hallaerinden bihaberim inan:)

    YanıtlaSil
  9. ne kadar emek vermişsin canım yaa, eline sağlık, o fuşyanın rengi ne hoş yaa, gözüm gönlüm açıldı :)
    meltemin çizgili elbiseleri hariç hepsi çok şık, ama mor çizgili olan çok yakışmış, o tarz şeyleri melteme hiç yakıştıramıyorum nedense :(

    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. @darkolivee, İzlemcim sağol canım. Emek harcamadan birşey olamıyor. Öperim.

    YanıtlaSil
  11. Kolye ve kemerleri(büyük kemerler nerede satılmaktadır niye göremiyorum hiçbir yerde) hakkında da bilgi vermeniz mümkün mü?Ayrıca paltoları da çok hoş..Sürekli giydiği pastel pembe ve siyah paltosu var markalarını öğrenmeniz mümkün mü çok sevinirim..:)

    YanıtlaSil
  12. Diziye kıyaFETLER DIŞINDA DA yenilik gerekiyor acil. yine aynı düzende gidiyorrr!Kıyafetler hoş ama nereye kadar..?

    YanıtlaSil
  13. @Adsız, inan bu diziyi de seyreden ayrı bir kemik izleyicisi var. Bana gelen maillerden bunu anladım. Ki bana gelenler bir de 1/3'i yani:)Onlar çok memnunlar. İşte her kör satıcının bir topal alıcısı oluyor demek ki:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...