Sayfalar

26 Mart 2012 Pazartesi

Dr.Murad Makyaj Ürünleri Hakkındaki Düşüncelerim

Dr. Murad'ın,  daha önce BURADA bahsettiğim ürünlerinden birçoğunuz gibi benim de Ebru Şallı'nın Derya'nın Dünyası Programına katılmasından sonra ( ŞURADA postunu da hazırladığım) haberim oldu.

Dr. Murad ürünlerinin TR distribütörü Kozmoklinik, bana sağolsun bu iki ürünü göndermişti. Size ürünleri kullandıktan sonra da deneyimlerimi aktaracağımı söyledim. Bir haftadır bu ürünleri her gün kullandım ve işte benim fikirlerim.
 


Skin Perfecting Primer(dewy finish): Kıvam olarak çok ince ve renk olarak da tam cilt tonuma çok uygun. Nemlendiriciyi sürdükten sonra üzerine rahatlıkla kullanabilirsiniz. Benim cildimde kılcal damarlar yüzeye yakın olduğu için hep kızarık bir görüntü vardır. Dolayısıyla bu gibi hassas sorunlarda bir kapatıcı görevi görmüyor, onu belirtmek isterim. Ama zaten bu ürün de bir kapatıcıdan ziyade cildinizi makyaja hazırlayan bir zemin hazırlıyor. Parlamayı önlemede ve cilt tonunu eşitlemede de gerçekten etkisi büyük. Ancak bu ürün de şunu anladım ki benim gibi beklentisi yüksek olanlar için çok etkili değil. 
Bence bu ürün cildinde  daha az sorun olanlar veya pürüzsüz cilde sahip olanlar için, daha mükemmel fayda gösterecektir.  Aşağıdaki videoyu ürünü nasıl uygulayacağınız açısından da izlemenizi tavsiye ederim.


Eye Lift Perfector: "Eye Lift perfector" ise kesinlikle çok güzel bir ürün. Bakın bundan daha çok memnunum. Bir kere göz altına aynı zamanda bakım da yapan ve nemlendiren bir ürün. Göz altı torbalarım çok fazla yok, koyu halkalarım ise hiç yoktur ama şişliklerim oluyor. Ürünün içeriğinde göz altındaki koyu halka görünümünü ve torbaları, nemlendirici etkisinden dolayı azaltmaya yardımcı olduğu yazmaktadır. Göz altını belirgin ton farkı olmaksızın güzelce kapatmaktadır. Bunu hemen parmak uçlarımla aynı göz altı kremini göz çevresine sürer gibi iki dakikada sürüp makyajımı yapıyorum. daha yumuşak ve aydınlık bir görünüm verdiğini hissediyorum.

4 yorum:

  1. Eye Lift perfector aklıma yatti

    YanıtlaSil
  2. paylaşımın için çok teşekkürler papiş bilgilendirdin bizleri ürünleri tanıdık sayende:))

    çekilişime de beklerim hani:))

    YanıtlaSil
  3. Ikinci urunu not aliyorum bu durumda : ) Canim cok tesekkurler comert yorumun icin, Istanbul gezinden hatirliyorum, turuncu sana da yakisiyor ;-)

    YanıtlaSil
  4. paylaşım için teşekkür ederim canım.benim için çok faydalı oldu

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...