Sayfalar

8 Mart 2012 Perşembe

EBRU ŞALLI'NIN GÖZ ALTI KAPATICISI VE BAKIM KREMİ



Ebru Şallı'nın dün konuk olduğu Derya'nın Dünyası programında kullandığı göz altı kapatıcısından bahsedildi. Tabii reklam olmaması için isim verilmedi.Twitterdan bunun sadece Dr. Murad'ın ürünü olduğunu söyledi.Ancak araştırdığımda böyle bir ürün bulamadım.

Dünden beri bana bu ürünü soran neredeyse yüzlerce e-mail aldım. Hatta bir tanesinde Sevgili Duygu Caddebostan'da çok büyük bir eczaneye (Dr. Murad'da satan bir eczane) bu ürünü sormuş ve eczacı kadın dünden beri telefonlarımız susmadı herkes bu ürünü soruyor ancak bu ürün her neyse bizde yok demiş.Eczacı bayanın çok sinirlendiğinden bile bahsetmiş:)) Kadıncağız haklı ne yapsın. Bizim insanımız böyle meraklıdır işte:))

Neyse ben bugün programın çanta karıştırma kısmının videosunu netten tekrar izledim ve resimi büyütüp, araya taraya sizin için ürünün ne olduğunu buldum. Buyrun size Ebru'nun çok merak edilen göz altı kapatıcısıııııı!!! Ürün sanırım Türkiye'de henüz yok. Dr.Murad'ın hangi ürünlerinin, nerelerde satıldığını distribütörleri olan  bu telefon numarasından öğrenebilirsiniz. 0216 464 8787


DR.MURAD, HYBRIDS- EYE LIFT ILLUMINATOR.
Bu göz çevresini aydınlatan ve aynı zamanda nemlendirip bakım yapan, koyu halkaların görünümünü minimuma indiren etkili bir ürün olduğunu okudum. Ürünle ilgili daha fazla detay için BURAYA TIKLAYINIZ.

15 yorum:

  1. ooooo tam benlik ürünmüş yaa.koyu halkalarımdasn nefret ediommm

    YanıtlaSil
  2. yalnız ürün hakkıdna yapılan yorumlar mükemmel değil :( yani anladığım kadarı ile ancak concealer görevi yapıyor.Söylenildiği gibi iyileştirici bir etkisi yok tabi Ebru düzenli spor yapan bir kadın olduğu için cildi zaten sağlıklı olduğundan onun için gayet yeterli olabilir:)

    YanıtlaSil
  3. tükiyede yoksa biz bu ürünü nerden satın alabilirz şimdi???

    YanıtlaSil
  4. @gülümse, yalnız netteki forumlardan okudğum(yerli ve yabancı) bu üründen çok az insan memnun.

    @Serap Tan, Serapcım Ebru'nun cildinde de çok yakından bakınca pürüzler var yani süper bir cilt yok ortada. Tabii dediğin gibi düzenli spor yaptığı için etkisi vardır.

    @Elif, belki de vardır bilemiyorum ama şu telefon numarasından öğrenebilirsin. 0216 464 8787

    YanıtlaSil
  5. şimdi bolgunuzu gördüm. tebrik ederim sizi. azmin elinden hiçbirşey kurtulmuyor. vallahi tebriklerrrrrr. EMEĞİNE SAĞLIK TATLIM ;))

    YanıtlaSil
  6. şimdi bolgunuzu gördüm. tebrik ederim sizi. azmin elinden hiçbirşey kurtulmuyor. vallahi tebriklerrrrrr. EMEĞİNE SAĞLIK TATLIM ;))

    YanıtlaSil
  7. çok dikkatlisin valla, bu post bir kamu hizmeti olmuş diyebilirim:)))

    YanıtlaSil
  8. Papiscim, ne guzel iz surmussun yav, bu kadar ilgi cektiyse vardir bir hikmeti diyor ve notumu aliyorum, eczaneye gidip bakiyim bugun : )

    YanıtlaSil
  9. @Deniz, teşekkürler. Aynen öyle valla:)) Napimmm okuyanlar, takip edenler maillerle sorunca beni gaza getirince ben de buldum valla:))))

    @Pinky'cim evet sanırım öyle oldu:)) Sağol canım.

    @Lila, Aylincim dene bakalım eczanede sen oralarda bulursun ve bizimle hemen neticeleri paylaş lütfen:)

    YanıtlaSil
  10. Paylasim icin tesekkurler. bugun bu yaziyi okuyunca arayip sordum. bu urunun cok benzeri hatta daha etkilisi varmis perfector diyorlar. Illuminator gelmeyecekmis. Konustugum bayan cok detayli anlatti urunu, hafif renk veriyormus, makyaj baziymis hem de cilt bakimi yapiyormus. haftaya eczanelerde olacakmis. takipteyim :)

    YanıtlaSil
  11. @ivvy, Sevgili İvvy bunu bizimle paylaşman süper oldu. Çok teşekkürler canım. Eğer bahsettiğin ürünü de alıp kullanırsan lütfen bizimle yine sonuçları paylaş.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. vayyy bravo şekerim işte araştırmacı gazetecilik buna denir:))

    YanıtlaSil
  13. merak ediyorum denicem!!!;)

    http://editorist1783.blogspot.com/2012/04/ne-giydim-black.html

    YanıtlaSil
  14. seni tebrik ederim,nasılda uğraşıp bulmuşsun...ben göz bakımda la praire kullanıyorum ve bundan çok memnunum....ama farklı ve iddialı bir tavsiye olursa açığım her zaman

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde bende bu ürünün aynısı var ama La Praire farklı bakım yapıyor. Bu bakım öncelikli değil bana göre, destekleyici bakımı var evet ama önceliği kapatıcı özelliğinin olması diyorum:)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...