Sayfalar

2 Mart 2012 Cuma

JENNIFER LOPEZ'in STİLİ


Jennifer Lopez geçtiğimiz Aralık ayında  Pasadena/California'da benim için  harika olan bu kıyafeti ile görüntülenmişti. J.Lo'nun bu kombinasyonuna, herşeyine bayıldım. Geçen gün de canım arkadaşım Pelin (MODAVESOSYETE blogunda) bu trençkotun olduğu bir post yapınca ben de paylaşmak istedim.

Saçının rengini de ayrıca çoooook beğendim. Gözlükleri, Valentino leopar clutch'ı, Charlotte Olympia pabuçları ve Milly bol paça pantolonuyla enfes bir tarz oluşturmuş.




Yeniden toparlarsak bakalım J.Lo'nun kıyafetleri ne marka ve kaça?

Sarı Kaban: The ROW Hamilton , 1.890-$
Beyaz MILLY  bol paça pantolon: 245-$
VALENTINO leopar clutch: 2.545-$
CHARLOTTE OLYMPIA Dolly süet pabuçları ise: 875-$


9 yorum:

  1. o para bende olsa daha güzel giyinirim ben :P

    YanıtlaSil
  2. Bayildimm ne kadar şık ve zarif

    YanıtlaSil
  3. yerim seni ben :)

    JLo tek kelimeyle kusursuz ! sanırım dünyada açık saçı da yakıştırdığım tek kadın:) mümkünse hiç saçlarını toplamasın bayılıyorum onda bu açık dalgalı görünüme.bambaşka bir havası oluyor.

    YanıtlaSil
  4. yarım platformlar moda oldu....
    cok hoş giyinmiş.sarı herkese yakışmaz vallahi...çok başarılı.
    ilk defa kalçası lap diye ortada değil:)

    YanıtlaSil
  5. jlo tek geçerim :)

    YanıtlaSil
  6. Sarı trençkot gerçekten çok güzelmiş, aslında daha koyu renk ve dar bir pantolonla olsa daha iyi olurdu, veya beyaz pantolonsa bluz da beyaz olsaydı keşke, ama yine de hiç fena görünmüyor:)

    YanıtlaSil
  7. JLO sapiklik derecesinde asik olan bir insan olarak bu kiyafetini artik gormekten biktigim Charlotte Olympalarini hicc begenmedim. Je suis desolee beybim!

    YanıtlaSil
  8. hımmm sarı sevmeme rağmen çok beğendim!

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...