Sayfalar

17 Mart 2012 Cumartesi

SMYRNA

Alikomun doktoru İzmirde, o yüzden sık sık giderim bu ruhumu dinlendiren güzel şehire. İyi ki  İzmir Ayvalık'a iki saate yakın süren mesafede, yakınımda. Zaman zaman çok bunaldığımda sabah gidip akşam döndüğüm şehirdir. Çok farklıdır Symrna, çok güzledir bana:))

Doktorun muayenehanesinden iki kare:))




Alsancak'ta her köşede Roman çiçekçilerin rengarenk çiçekleri bana Nişantaşımı, Caddebostanımıı hatırlatır.

Forum'a uğramadan olmaz:))

Bu soldaki kot ceketi de çok beğendim. Kot mont üzerine tekrar ceket giyilmiş havası verilmiş.

Oğlum çok keyifsiz olduğundan çabuk dönmek zorunda kaldık. Bir dahakine  başka kareleri sizlerle paylaşmak üzere.... 

7 yorum:

  1. aliko ya çoook geçmişler olsun .. ALLAHdan acil şifalar

    YanıtlaSil
  2. Ali'ye n'oldu?
    İzmir güzeldir de bir istanbul değil şimdi :) ne varsa İstanbul'da var bizim bi H&m'imiz bile yok :(

    YanıtlaSil
  3. @ikibocekbircicek, canım çok teşekkürler. Dünden beri çok iyiyiz çok şükür.

    @SomilksoLove, çok teşekkür ederim.

    @fazılhan, Ali şimdi iyi. Yüksek ateş ve enfeskiyon kapmış.Okuldan geçiyor işte yapacak birşey yok. İstanbul tabii ki bambaşka.İstanbul'umu çok özlüyorum zaman zaman:( H&M de umrumda değil artık, olsa da olur olmasa da:) İzmirin yeri de ayrı işte:)

    YanıtlaSil
  4. Niçin olsa da olur olmasa da? :( yeni tasarımcı işbirlikleri •.• İzmirin havasıdır suyudur ruhudur farklı ama şehirleşmesi ıhı :/ Ali'ye de tekrar geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun canım, umarım iyidir şimdi

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun cicim,muhtemelen şimdiye geçmiştir (inşallah) ama ben yinede dileklerimi sunayım dedim...forumumu görüncede (babam yaptırdıda haha)izmirim içimde kıpraştı yine:)umarım ilk anaocağı turumda seninlede görüşürüz öptüm cicim:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...