Sayfalar

7 Mart 2012 Çarşamba

EBRU ŞALLI DERYA'NIN DÜNYASI PROGRAMINDA





Ebru Şallı bugün Derya Baykal'ın sunuculuğunu yaptığı Derya'nın Dünyası programına konuk oldu. Derya Baykal, Ebru'nun çantasını karıştırdı. Programda markaları kapattılar ancak Ebru şallı twitlerinde ürünlerin markalarını paylaştı.

Rimeli: LANCOME Hypnose





Pudrası: LA PRAIRIE




Göz altı kapatıcısı: Dr.Murad (Aynı zamanda göz altına bakım da yapıyormuş:))

Parfümü: Chloe Love


Ruju: YSL (Yves Saint Laurent) , Şeffaf Şeftali rengi olduğunu söyledi Ebru Şallı:)


















9 yorum:

  1. valla bakımlı kadın şu Ebru bende seviyorum onu hem bakımlı hem sağlıklı örnek yani:))

    sevgiler papiş..

    YanıtlaSil
  2. Hatunu pek sevmem Hülya'm ama rimeli aynıymış benimle baksana hep derim zaten kuzum varsa yoksa Lancome öperim kuzu

    YanıtlaSil
  3. @Reçelim, ben de beğeniyorum kadını. Güzel kadın estetik mestetik yakışmış kardeşim.sadece dişleri çok büyük keşke dişlerini yaptırmasaymış.

    @Stil Direktörü, Eda'm Lancome iyidir yaa.Ben Lancome rimel kullanmıyorum ama deneyeyim o halde zaten benim rimel de bitiyor:) Benimle de parfümü aynı çıktı:)

    YanıtlaSil
  4. valla ne yalan söliim ben de lancome hypnose kullandım ama çok memnun kalmadım hele hypnose dramadan hiç hiç memnun kalmadım.lancome doll eyes da eh işte idare ederdi.bence bi şekilde dene ondan sonra al:)

    YanıtlaSil
  5. @gülümse, var ya aynı senin dediklerini söyleyen 2-3 arkadaşım olmuştu ve ben o yüzden Lancome rimel hiiiçç kullanmadım. benim uzuuunn süredir kullandığım rimelim Estee Lauder sumptous extreme tek geçerim. Süper güzel bir rimel. Bir de Dior- Diorshow'u methediyolar. Valla insanın kafası karışıyor:)

    YanıtlaSil
  6. eline sağlık paylaşım için. ben lancome kullandım ama o kadar etki etmedi bana. kirpiklerim sık ve düzensiz bana biraz tarayan ayıran rimel lazımdı ve sonunda buldum. diorshow iconic. uzun zamandır vazgeçilmezim oldu. topaklanmadan uzatarak tarıyor ve şekillendiriyor. havaya kalkan kirpikler formunu iyi tutuyor şekli bozulmuyor.. tavsiye ederim..=)

    YanıtlaSil
  7. @bc, bak sen de diorshow'dan memnun olanlardansın. Ben de bir dahakine Diorshow iconic deneyeyim bakalım.Teşekkürler fikrini yazdığın için.

    YanıtlaSil
  8. kirpikleri tek tek yapıp uzatma konusunda dior iconic üstüne tanımam ama kesinlikle dolgunluk vermiyor.bunun içinde önce kirpiklere dolgunluk veren bir rimeli üstünede dior iconici tavsiye ediyorum o zaman şahane oluyor:)

    YanıtlaSil
  9. ebru şallı estetiklerinden sonra uzaylı gibi olmuş ya, normal insan yüzü yok onda bence. gecen hafta gordumde korkunctu yakından :/ yazık ediolar bole kendilerine.


    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...