Sayfalar

22 Mart 2012 Perşembe

Çocuklar Duymasın 92.Bölümde Meltem'in giydiği kıyafeti

Çocuklar Duymasın'da Meltem'in (Pınar Altuğ) giydiği aşağıdaki fotoğraftaki kıyafetini mail olarak soran sevgili Burcu sorunun cevabını buradan veriyorum:))

Meltem'in beyaz triko hırkası, pantolonu ve siyah bluzu : STEFANEL
Bu arada Aylin karakterini canlandıran Burcu Esmersoy'un mavi elbisesi de: FOREVER NEW




Meltem'in aşağıdaki resimlerdeki tek omzu düşük bluzu: AFRODİT, Jean pantolonu: MAVİ jeans, Taba/siyah iki renk ayakkabısı ise Pınar Altuğ'un daha öncede söylediğim gibi özel yaşantısında da tercih ettiği PAPUCCI'ye ait.

(Aşağıdaki fotoğraflardaki kıyafetlerin bilgileri için bana yardımcı olan dizisponsorları.com'a da teşekkür ederim)





3 yorum:

  1. şimdi biz bu meşhur taş kahveye taaa bursadan nasıl gelicez bakalım?

    bi tarif etseniz derim ben.

    YanıtlaSil
  2. Siyah beyaz bluzunu daha çok sevdim kuzum ben en asil renkler siyah beyaz ki saks delisiyim bilirsin, bu arada yine eski header olmuş sildin mi kazayla ne oldu canım yaparım istersen yaz bana

    YanıtlaSil
  3. forever new benim yeni hitim:)bayılıyorum o markaya

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...