Sayfalar

20 Mart 2012 Salı

Sally Hansen Ruj

Size kullanıp memnun kaldığım Sally Hansen'ın dolgunlaştırıcı etkisi olan rujundan  bahsetmek istiyorum. Yani Lip Inflation Extreme – Ekstra Güçlü Hızlı Dolgunlaştırıcı Ruj. Ürünü yaklaşık 10 gündür kullanıyorum ve gerçekten çok etkili bir ürün. Benim dudaklar incedir çok çok küçük olmasa da ben beğenmiyorum dolgunluğunu. Ama ŞİMDİLİK kalıcı dolgu yaptırmak taraftarı da olmadığım için, dönem dönem benzer ürünleri kullandım ancak hiç iyi sonuçlar almadım.


Bir arkadaşımın tavsiyesi ile bu ürünü aldım ve gerçekten ben sevdim. Öyle aşırı bir kalınlaşma olmuyor tam benim istediğim gibi ve yapış yapış bir ürün de değil. Tabii bu kozmetik ürünlerindeki memnuniyetler kişiden kişiye de değişebiliyor. Benim memnun kaldığım birşeyden siz memnun kalmazsanız sorumluluk kabul etmiyorum.Bunu da şimdiden belirteyim.Çünkü benzer durumlar başıma geldi. En basit Estee Lauder'in gözenek sıkılaştırıcı ürünü. 3 şie bitirdiğim halde bana hiç ama hiç yaramadı. Herneyse eğer kullanırsanız umarım siz de memnun kalırsınız. Fiyatı ise 36,50-TL. Birçok dermo kozmetik satan eczanede bulabilirsiniz. Renk olarak da şeffaf, pembe, pembe ve kahve tonları var.

25 yorum:

  1. bu konuda lip fusionı da öneririm

    YanıtlaSil
  2. şans vermek lazım..

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle denemeliyim bunu tşklerr:)))
    ozlemtuana.blogspot.com
    sevgilerr

    YanıtlaSil
  4. Çok ince diyemem dudaklarım için ama bu ürünün coral rengini kullandım ,görseldeki ilk renk kırmızıya yakın olan...dediğin gibi yapış yapış yapmadı.ama şu an max factor max effect gloss cube 8 no yu kullanıyorum,severek....tavsiye ederim ama hiç bi gloss aman aman tavsiyeleri haketmiyor:)

    YanıtlaSil
  5. Beautiful colors!!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  6. o güzel dolgun dudakları da görseydik kuzuu :)
    aklıma yazdım, benimkilerde incedir çünkü..

    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Bende pembe tonlarında olanından aldım ama hiç memnun kalmadım :((

    YanıtlaSil
  8. Guzel bir tanitim olmus canim, renkleri de guzel, ben denerim senin sozunle : ) Asagida jest urunler de super olmus, hadi bakalim kullan bekliyoruz. Sanirim gozunden kacti sana bir kisisel bakim mimi yolladim bu konulara ozel ilgin var diye : )

    YanıtlaSil
  9. Ben de yanlışlıkla almıştım dolgunlaştırıcı gloss, sürdüm sonra yanmaya başladı önce bi korktum fln anlayana kadar:P


    Blogumda çekilişim var, bekleriiim:)
    Sevgiler...

    http://birdilimportakal.blogspot.com/2012/03/bakn-burada-ne-varms-hediye-zaman.html

    YanıtlaSil
  10. @gülümse, canım sağol. Acaba Lip Fusion nerelerde bulunur? Eczanemi, sephoralarda mı? Yardımcı olursan sevinirim.

    @Bc, işte şans vermek lazım ama kimisi memnun kalmış kimisi kalmamış.herkesde değişiyor. Bak yorumlarda memnun olmadıklarını söyleyenlerde var.

    @özlemtuana, Özlemcim umarım denediğinde sende memnun kalırsın.

    YanıtlaSil
  11. @zuhalvarol, zuhalcim aslında doğru diyorsun denediğim çok üründe %100 memnuniyet alamadım. Bu kozmetikte birçok üründe oldu. Ama bu kullandıklarımın içinde en başarılısı. Ama Gülümse'nin tavsiye ettiği Lip Fusion'uda denemek istiyorum.

    @Marcela, you are so lovely:)) You couldn't understand and you commented about the colors.It's so cool:))

    @darkolivee, o dudaklarımı İzmirde seninle buluşabileceğimiz görürsün arkadaşım:)) Öperim.

    @Pinky Fashion, Aysuncum bak işte sen de memnun kalmamışsın. Aslında bir ürün tavsiye derken inan çekiniyorum. Dediğim gibi benim memnun olduğumdan başkası olmuyor. Başkasının beğendiği, memnun kaldığından da yeri geliyor ben hiç memnun kalmıyorum:(

    YanıtlaSil
  12. @Lila Moonlight, Aylincim. Renkleri güzel ben sevdim ama işte memnun olmayanlar da var. Oranları ona göre dikkate alarak kullanmak daha iyi olur belki de. Bu arada gözden kaçırmışım MİM postunu. Hemen şimdi bakıp en kısa zamanda yapacağım. Çok teşekkür ederim canım.

    @Süm, çok şekersin. Evet hafifi bir yanma, karıncalanma hissi hepsind eoluyor ama kısa sürüyor.

    YanıtlaSil
  13. Papis styleim tatlım kendi bloğumdan da cevap yazdım burdan da yazayım dedim:) ben strawberry.netten almıştım. Hatta 2 farkli model aldım,cunku çeşit çeşit.her ikisinden de cok memnun kaldım.hatta biri hala bitmedi kullanıyorum.urun turkiyede nerde satılır hicbir fikrim yok gercekten:( ama bı urun daha onerebilirim lip fusioni bulana kadar,daha az maliyetli golden rose lip plummeri da deneyebilirsiniz. O da hem dudaklarınızı nemlendiriyor hem de parlatici etkisiyle dudakların cam gibi dümdüz görünüyor bu da dolgun görünüme yol acıyor.o da memnun kaldığım başka bir alternatif:)xoxo

    YanıtlaSil
  14. Hemen deniyim Merak ettim ;))

    YanıtlaSil
  15. Ben too faced in lip injection diye biseyini kullaniyorum cok yakarak sislik veriyor bi sure :(( guzellik ugruna :))

    YanıtlaSil
  16. @Begüm'cüm çok tatlısın:) Kadın milleti değil miyiz hepimiz aynıyız:) yeri gelir bir numara küçük ayakkabı alır, yeri gelir bir numara büyük alır giymeye çalışırız. Hele ki konu güzellik olunca neler neler:)

    Yalnız bana bir başkası da bahsettiğin "too faced" i bir methetmişti ama bu kadar yaktığından bahsetmedi:(

    YanıtlaSil
  17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  18. ben Amerika'da yasiyorum ve burda one dollar store larda 2-3 dolara satilio bu rujlar. normalde donup bakmam, simdi gidip denemeye karar verdim:)

    YanıtlaSil
  19. @gülümse, gel gör ki artık strawberry.net yine TR'ye gönderim yapmıyor:(( Bu çok kötü oldu ama yaa:((

    YanıtlaSil
  20. @ipex, ben de şimdilik sınıntı yok.Hergün kullanmıyorum diyedir belki de.

    Yalnız sana katılıyorum dudak dolgunlaştırıcılar sadece bir saat kadar işe yarıyor .

    YanıtlaSil
  21. @Adsız, orda 2-3 dolar bize de kakalıyorlar mı yani şimdi:((

    YanıtlaSil
  22. çeşitli dolgunlaştırıcı rujlar ben de denedim. en çok memnun kaldığım ise MAC'in şeffaf parlatıcısı. tek başına kullanıldığında da sonuçlar oldukça iyi fakat normal bir ruj üzerine sürüldüğünde baya farkediyor. ben genelde dudak tonuma yakın bir dudak kelemi ile renklendirip üzerine uyguluyorum ve sonuç inanılmaz :)) fakat maalesef o da biraz yapış yapış.. yine de bence değer ;)

    YanıtlaSil
  23. uzun yıllar kullanmıştımm:)

    YanıtlaSil
  24. uzun yıllar kullanmıştımm:)

    YanıtlaSil
  25. Özellikle altta en sağdaki çok güzel görünüyor:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...