Sayfalar

19 Mart 2012 Pazartesi

Dr.Murad

Ebru Şallı'nın Dr. Murad ürünleriyle ilgili, daha önce BURADA  yaptığım postunda kullandıklarını okumuştunuz. Dr. Murad Türkiye distribütörü  Kozmoklinik, sizin bu postta verdiğim telefon numarasını aramanız vesilesiyle blogumdan haberdar olmuş ve bana da resimdeki iki ürünü jest olarak göndermiş. Kendilerine çok çok teşekkür ederim. Ürünleri kullanır kullanmaz da beğenip beğenmediğimi sizinle paylaşacağım.

Bu arada Ebru Şallı'nın bahsettiği Hybrid-Eye Lift Illuminator göz altı kapatıcı Türkiye'de bulunmamaktadır. Bu bilgi Kozmoklinikten kesin olarak tarafıma ulaştırılmıştır. Bu ürün ile aynı içeriğe sahip, kapatıcı ve sıkılaştırıcı özelliği ile etkili bir makyaj bazı olan Eye Lift Perfector ürünü ise 16 mart tarihi itibariyle bayilere dağıtılmaya başlanmıştır. İki ürün arasında sadece renk farkı bulunmaktaymış.



8 yorum:

  1. bana da limangobox kutusuyla geldi dr.muradın peeling i eminim bunlarda çok güzeldir. Deneyince hemen yaz ki haberimiz olsun papişim:))güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
  2. Valla kuzum cidden üzerine yoktur sağlık adına birebir tüm seriyi yakında toplarsın canım

    YanıtlaSil
  3. @Reçelim, çok teşekkürler arkadaşım. sen de keyifle kullan.

    @Stildirektörü, ben daha önce Dr.un cilt bakım ürünlerini kullandım. Serumunu da kullandım. Gerçekten çok güzel ürünler.

    YanıtlaSil
  4. ben de muradın yüz yıkama jelini ve nemlediricisini alacagm:)

    YanıtlaSil
  5. @ Zuhal, Murad'ın serumu da güzeldi ve C vitaminli yüz yıkama jelini de kullandım ben Zuhalcim. Ama sonra devamını kullanmadım.Bitince başk amarka ürünler aldım işte.

    YanıtlaSil
  6. Sen kullan eğer tevsiye edersen ben de alırım :)

    http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. bana gelmiş kadar sevindim. göz altı ürününü çok merak ediyorum. kullanıp deneyimlerinizi tez vakite bizimle paylaşmanız dileğiyle...

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...