Sayfalar

14 Mart 2012 Çarşamba

EMEL ACAR'IN PANTOLONU

Emel Acar, dün sabah (13.02.2012 tarihli) Seda Sayan'ın programına konuk olmuş. Birkaç okuyucum e-posta ile Emel Acar'ın pantolonunu ve ceketini sormuş.

Resimler internetten, video görüntüsünden alındığı için çok net değil. Kusura bakmayın. Sizin için elimden geleni yapmaya çalışıyorum:) Gelelim kıyafete ve nereden olduğuna.

Bu arada Emel hanımın saç boyasının rengi ise; LOREAL 7.42 imiş bu da benden size ek bilgi olsun:)

Emel Acar'ın sarı pantolonu ve ceketi: HOMESTORE, 2012 YENİ KOLEKSİYON ÜRÜNLERİNDEN. Pantolonun fiyatı ise 100-TL.Bunun da bilgisini canım arkadaşım Yasemin'im verdi.Buradan da ona kocaman teşekkürler:)


14 yorum:

  1. bayılıyorum bu kadına bu alemde tek geçerimm süperr:))

    YanıtlaSil
  2. ben bu hermes kemerlere bayılıyorum yaa, çok hoş duruyor, emel acar hoş kadın ne giyse yakışır :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. @Reçelim, ben de Emel Acarı çok beğeniyorum. Kim der 2 çocuk annesi değil mi? Maşallah valla.

    @darkolivee, Hermes'in herşeyi çok güzel be İzlemcim:))

    YanıtlaSil
  4. papiss emel acar pazar günü mükemmel çiçekli bir elbise giyinmişti tek omuz. coook benzerini buldum ama tulum olarak buldum bize bulsann=)

    YanıtlaSil
  5. Cidden pantalon bana bak diyor, cok guzel kadin bence de, sac rengi de ikinci resimde gordugum kadariyla cok guzel. Parfumleri sormussun canim, ben cok begeniyorum, bir dahaki Nisantasi yada Kanyon ziyaretinde kesin ugra derim, cok secenek var, eminim en az bir kac tanesini cok begeneceksin, dogumgunu vs gibi ozel gunlerde de guzel indirimleri oluyor. Siselerinin sade tasarimini da seviyorum. Ve de comert guzel yorumun icin cok tesekkur ederim canim, sagol varol : ) Begenmen senin de o benzer bakis acisina sahip olmandan ve dile getirip guzel yorumu birakman da gonlu buyuklugunden : ) Tekrar sagol. Ayna icin de ilk aldigim vakit Kasim ayi Istanbul postumda yazmistim. Bu postta gorunce Cigdem ve Selin de sormus, onlarin son postlarinda uzun uzun yazdim nereden nasil aldigimi, ilgini cekerse oradan bakabilirsin canim.

    YanıtlaSil
  6. @bc, canım Emel Acar'ın o elbisesi de Homestore.İstanbuldaydın değil mi sen? Homestore da varmış elbise.Bilgine.

    YanıtlaSil
  7. Normalde giyim tarzını sevmiyorum ama bu kombini sevdim :) Bi de koskoca homestor'u perşembe pazarına çevirdi bu kadın ya.. Zengin kocayla evlenince hemmen modacı oluyorlar başka bi meslek yok sanki..

    http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. çok iddialı bir pantalon bence, yazın giyilebilir, çok yakısmıs ama :)


    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. emel acar gerçek hayatta berbat giyiniyor bence programını birkaç kere izledim yok dedim emel acar eskiden emel acarmış :/ her yaptığı elbisenin mutlaka biyerine imzası gibi fiyonk kondurması da cabası fiyonkları çok sevmemem rağmen wallahi soğudum
    ama bu kombini beğendim :=)
    buarada papiş ablacığım bende çekiliş var mucx

    YanıtlaSil
  10. Bugün Homestore'a gittim ve bu pantolondan aldım.Ben başka rengini aldım. Kalıbı çok güzel Papiş.Paylaşımına ve verdiğin bilgiler için sana kocaman teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  11. Emel Acar çok hoş kadın ne giyse yakışıyor ama saç rengiyle kaş rengi arasında bir uyumsuzluk mu var??

    YanıtlaSil
  12. hülyacım bu pantolonun şeker pembesi de var,ve o da çok güzel bir renk,ben onu da aldım,kalıbı şahane...
    hermes kemer bende de var ben de öyle giyicem fakat emel acar gibi boyum olmadığı için onun gibi durmasa da vücuttan yırtarım...bir de şunu söylemek istiyorum,hermes kemerlerin şöyle bir avantajı da var,kemer çift taraflı kullanılıyor,tersi de farklı renkten seçebiliyorsunuz ve fiyatları da louıs vuıtton dan çok az daha yüksek

    YanıtlaSil
  13. Yasemincim, şeker pembesi de eminim nefistir. Kalıbı çok güzelmiş evet, izmirde homestore var mı emin değilim ama gittiğimde ben de bakıp deneyeceğim. Hoş ben hala neon renkleri giymeye cesaret edemiyorum ama belki kırarım bunu da. Bu arada senin fizik süper, düper onu biliyorum ve eminim ki nefis kombinleyeceksin. Hermes kemerlerin çift taraf olması ne güzel bir avantaj.

    YanıtlaSil
  14. teşekkür ederim Hülyacım

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...