Sayfalar

27 Şubat 2012 Pazartesi

EBRU ŞALLI KANALTÜRK "İKİNCİ SAYFA" PROGRAMINDA NE GİYMİŞ?

Geçen Cuma Kanaltürk'teki İkinci Sayfa Programına konuk olan Ebru Şallı'nin giydiklerini soran birkaç e-posta aldıktan sonra bu postu yapmak istedim.

İnternette maalesef programdan çok net görseller bulamadım. Flu fotoğraflar için yapabileceğim bir şey yok. Kusura bakmayın. Zaten programı izleyenler Ebru Şallı'nın ne giydiğini net olarak görmüşlerdir.

Sarı bluzun altında, deri pantolon ve aşağıdaki pabuçları giymişti Ebru Şallı.

Sarı bluzu: GUCCI
Pabuçlar: TOPSHOP(İngiltere TopShop'tan almış.)
Deri pantolonu bilmiyorum ancak Zara, Mango ve H&M'de sezonda bolca vardı:)
Takıları: Yine TOPSHOP


9 yorum:

  1. tatli yorumun icin cok tskler <33

    YanıtlaSil
  2. hmm papuçların rengi çok hoşş yaz için cıvıl cıvıl:))
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. neon renkler herkesin tenine yakışmaz,herkes taşıyamaz.ama ebru şallı nın tenine çok yakışıyor..bu aralar pek bi begenir oldum kendisini:)

    YanıtlaSil
  4. @civciv, rica ederim ama öyleeee gerçekten:))

    @Reçelim, sağol canıımm. Sana da kucak dolusu sevgiler:))

    @Zuhal'cim, aynen ben de onu pek bir seviyorum bu aralar hatta geçen yıldan beri.Onunla geçen yıl tüm sezon pilates yaptım valla:))

    @Rococosh,senin ayakkabıların daha süper Sedaaamm:))

    YanıtlaSil
  5. ayakkabılar güzelmiş gercekten canım:)

    YanıtlaSil
  6. ayakkabilar ne harika oyle yaa!! istiyorum :)

    YanıtlaSil
  7. ben genelde bu kadını biraz itici bulurdum.Ama pilates olayıyla sevmeye başladım. Ama hala "Nefes" deyişi yok muuu Alllahımmmm :))) Ama ayakkabılarını çok beğendim.

    YanıtlaSil
  8. ayakkabı harikaymış...
    bende twitterden kendi paylaşısında görmüştüm... tekrar görmek iyi oldu içim açıldı :)
    öperim

    sevgiler

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...