Sayfalar

15 Şubat 2012 Çarşamba

New In




20 günlük İstanbul tatilim, aile ve dostlarımın ziyareti pazartesi akşamı Ayvalık'a dönmem itibariyle sona ermiştir:(( Her ne olursa olsun insanın doğup büyüdüğü, yaşadığı, tüm eşinin dostunun, ailesinin,çevresinin olduğu yerde bulunduğu(benim için İstanbul oluyor) şehir bir başka oluyor. Sonuçta aynı sınırlar içinde de olsa 4 yıldır burada gurbetteyim işte:( Kalbim İstanbul'da kalarak memlekete geri döndüm.

Herneyse, İstanbul'a gitmek olur da alışveriş yapmamak olmaz değil mi? Şehrin sadece İstanbul olması değildir alışverişe sebep, insan nereye giderse gitsin küçücük birşeyler almak ister.

Aldıklarımı fırsat buldukça sizlerle paylaşacağım. Bazılarını orda kullandım bile:) Siyah gözlüklerimin zaten olmasından dolayı özellikle renk olarak da lacivertini tercih ettiğim Prada güneş gözlüğümü bakalım siz de beğenecek misiniz? Modeli ise Barok.

Ben İstanbul'da her zaman GÜL OPTİK mağazalarından gözlük alışverişlerimi yaparım. Online satışları da var. Yukarıdaki Gül Optik linkine tıklamanız yeterli.

My Istanbul visit finalized after 20 days later and came back to Ayvalik again. All my family, relatives, my closest friends remained there:((  I've been to many my favourite places in Istanbul and did some shopping.


I'll try to share my shopping stuff with you. First , I'd like to start with my sunglass. This time; I prefered especially dark blue since I do have many black sunglasses. I always buy my optical frames and sunglasses from GUL OPTIK / ISTANBUL. I love it too much and I'm wondering whether you'd like or not?













15 yorum:

  1. ben bayıldım çok güzel, güle güle tak;) ben de bloguma beklerim:)

    YanıtlaSil
  2. çok begendim bende güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. bayılıyorum pradanın barok modeline.lacivert süper seçim.bende her renk gözlüğüm var diye vazgeçmiştim.şimdi acaba alsam mı diyorum:P güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  4. süpermiş şekerim güzel güneşli günlerde kullan:))

    YanıtlaSil
  5. Firma size nasil ulasip reklamini yaptiriyor acaba?ben de bloguma reklam alabilmek istiyorum da.

    YanıtlaSil
  6. @Yeni Hayat, çok teşekkür ederim. Bloguna tabii ki gelirim:)

    @Joy, beğenmene sevindim:) Teşekkür ederim.

    @Pink Princess, teşekkür ederim. Kahverengisi, siyahı, laciverti bir de antrasit rengi vardı yanılmıyorsam. Çok sevdiysen almalısın bence:)

    @Bakteri, canııımm çok sağol. Hep beraber güneşli günler görelim inşallah:)

    @Adsız, valla ben bugüne kadar hiç reklam almadım maalesef. Yani bana büyük hediyelerin geldiği hiç olmadı. Bu gözlük bana Gül Optikten reklam amaçlı gelen bir hediye değil. Kendi paramla aldığım gözlük. Mağazayı çoooookk eskiden beri bildiğim ve müşterisi olduğum için, çalışanları ve firma sahipleri çok pozitif ve saygıdeğer insanlar oldukları için Gül Optik adının da geçmesini ben kendim istedim. Umarım yardımcı olmuşumdur.

    Ama küçük bazlı krem v.s. gibi 2 kez ürün geldi adresime. Onlar da beni kendileri buldular ve blogumdaki email adresimden bana mail yoluyla ulaştılar.

    YanıtlaSil
  7. bayıldııııııııım bende istiyorum =))) yaz gelmeden almalıyım :) eminim çok yakışacak papişime güle güle kullansın :******

    YanıtlaSil
  8. bidakka ya istanbuldamıydın niye buluşmadıııık :/ :(

    YanıtlaSil
  9. @Rococosh, Sedacııımm çok teşekkür ederim. sana da yakışacağına eminim. Evet geldim ama ne bileyim sen çalışıyorsun diye sesimi çıkarmadım bir de benim oğlandan dolayı ayarlayamadım. Yoksa Birceyle çok istedik senle buluşmayı ama olmadı:(( Bir dahakine inşallah canikom.

    YanıtlaSil
  10. ii günlerde kullan papişim:)

    YanıtlaSil
  11. @Zuhal varol, Zuhalciiiimm canım çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  12. bu yaz bnde Barok modeli almayı düşünüyordum siyahını ama lacivertini daha çok beğendim güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  13. Canım güle güle kullan, gözlük kardeşi olduk, kesınlıkle harıka birşey bu, aldığına hiç pişman olmayacaksın emin ol, yazın Ayvalık'ta gözlük piştisi olabılırz benımkı sıyah ama olsun =)

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. waww.çok iyi seçim :)
    güle güle kullan
    sevgiler
    http://habinos.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. Gül Optik bence bu reklamından sonra seni ödüllendirmeli,burdan yetkililere sesleniyorum

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...