Sayfalar

1 Şubat 2012 Çarşamba

Acaba Ayvalık'dan nereye????

Sömestr tatili bahanesiyle kısa bir tatilde olduğumu size söylemiştim. Bakalım fotoğraflardan benim nereye geldiğimi tahmin edecek misiniz? Cevap postun sonunda:)))

Ayvalık'tan yola çıktık:))

Burhaniye'ye hoşçakal dedik.


Havran Balıkesir ayrımına geldik:) Bu arada yağmur bir hızlanıyor bir yavaşlıyordu.

Alikomu da çekmemek olmazdı. İlk kez çocuğumu yol tuttu:( İlk birkaç saat onun için zor bir yolculuk oldu.


Doğanın kışa bürünmüş renkleri de ayrı bir güzellikte. Kahvenin ve yeşilin sarıya çalan tonlarla karışımı puslu havaya rağmen bana yine de huzur verdi. Belki de sevdiklerime kavuşmanın verdiği motivasyonla alakalıdır bilemedim.
Havran'da bu yol kenarındaki köylü pazarı çok keyiflidir. Ancak onların da kıştan ötürü yerlerinde yeller esiyordu:))

Bir ara yoğun sis küme'sinin  içine daldık.

 Balıkesir şehir merkezine vardık.

Gördüğünüz gibi Balıkesir Tren Garına el salladık:)


Yaylada, Balıkesir'in tek AVM si:)



Susurluk'ta mola vermezsek olmaz değil mi? Karnımız acıktı, türk kahvemizi içmeli sonra yola devam edilmeli:) Ufaktan artistik poz vermeye çalışıldıysa da ben daha fazlasını beceremiyorum maalesef :-P

Kahveyi fotoğraflamak ilk yudumdan sonra aklıma geldi o yüzden fincan kenarında bir taşım var, üzgünüm foto kirliliği adına:-P


 Topçular'dan feribota bindik.


Benim bu iki fotoğrafımı da 4 yaşındaki oğlum Ali çekti.Bayılıyor fotoğraf çekmeye:)



Feribotta martılara ekmek veren teyze ve sonrası martıların çıldırması:))


İstanbul'da en sevdiğimmmm yerlerden biri.




Sizin için belki de(İstanbul'da yaşayanlara sözüm:)) hiçbir manası olmayan ama artık benim için gelmesi daha keyifli olan İstanbul'a ailemi ziyarete geldim. Postların devamı gelecek:)) Bu kadar uzun olmayacak tabii:))




26 yorum:

  1. canımsın şansa havaya bak görüşmemiz zora girdi yine offff öperim seni kocaman:))

    YanıtlaSil
  2. Cok begendim,keyifle okudum bu postu .))) iyi tatiller .)

    YanıtlaSil
  3. bizim yerimize de karın tadını bol bol çıkar canım :))

    çok hoş bir yolculukmuşş
    oğluşuna da maşallah diyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Hoş geldin papisim hic anlamı olmaz olur mu..ben de henüz geri yolcu ettim ailemi..onlar da Antalya ya dondü benim de Antalya ya gidişlerim böle heyecanlı dönüşlerim de hüzünlü olur.. Alıkoya kıyamam cok tatlı sevgiler ailene selamlar

    YanıtlaSil
  5. aa saçlar çok uzamış,yakından görmem lazım tabii,aliko da çook tatlııı yaa yerim ben onuu :)

    YanıtlaSil
  6. keyifli bir yol postu olmuş. Buarada hoşgelddiiinn

    YanıtlaSil
  7. ooo ne güzeel çook sevindim adınaa ben de istiyorum ailemin yanına gitmek yaa :))bayıldım fotolaraaa:))yolculukta da şıksın canım yaaww :))

    YanıtlaSil
  8. @mehtap, sağol canımmm, hoşbulduk.

    @Reçelim, deme öyle yawww belli olmaz belki buluşuruz be kuzum:(

    @Trendkolik, çok teşekkürler canım. Sevgiler.

    @Darkolivee, canııımmm çok teşekkürler. Karın tadını çıkarmaya çalışıyoruz ama büyükşehirde biraz zor oluyor arkası bol çamurlu hale dönütüğünden. Ama olsun bu da yeter:)

    @Serap Tan, Serapcım canım çok teşekkür ederim. Valla gelmesi güzel oluyor ama dönüşü dediğin gibi pek bir koyuyor insana.N'apalım yeter ki böyle ayrılıklar olsun.

    YanıtlaSil
  9. @balgözlükız, Tuğçecim canım biraz uzadı sanırım:)) Görünce daha iyi anlarsın dediğin gibi:))

    @Pinky Fashion, Aysuncum postu keyifle okumana sevindim:)Hoşbulduk canım.

    @Fashion Özge, Özgeciiimm senin ailen nerde ki?? Ben seninkiler de İzmirde sanıyordum.Çok teşekkür ederim Öjgeemmm:))

    YanıtlaSil
  10. bu yaz ben de Ayvalık'tan dönerken böyle fotolar çektim Balıkesir tren garını Yaylada'yı filan :) 4 yıl üniversite hayatım orda geçti deli gibi özlüyorum bazen Balıkesir'i..

    YanıtlaSil
  11. Burhaniyeyi görünce..bizde yazları ordayız Orjanda:) benimde ailem ankarada sık sık gidiyorum ama orada yaşamak gibi olmuyor..iyi tatiller diliyorum..

    YanıtlaSil
  12. Oğlunun o fotoğraf çeken ellerini yirim ben ya, izninle tabi:).Çok tatlı maşallh!Keyifli bi post olmuş, ailenle olmanın keyfini çıkar canım, selamlar, sewgiler...

    YanıtlaSil
  13. Ay o Ayvalık-Balıkesir yolu,yol kenarındaki satıcılar, tabelalar ve tesisler dahil her ayrıntısını ezbere bildiğim tek yol! Bi gittim, beynim uçuverdi, sonra aldım yerine koydum. Bu arada Balıkesir İstanbul arası feribot var mıydı?

    YanıtlaSil
  14. Canım zorlu ve bi okadar keyifli bir tatil olmuş...Ankara semalarınada bekleriz ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Ne guzel bir yolculuk postu, biz de seninle o yollari katettik. Benim oglum da resim cekmeyi cok seviyor : ) Ahh Susurluk molalarini ozledim : ) Istanbulda hem karli hem gunesli tarafindan guzel bir tatil diliyorum canim : )

    YanıtlaSil
  16. @tubitos,sana katılıyorum canım.Üniversite hayatın hangi ehirde geçerse geçsin çok özleniyor gerçekten oralar.

    @Pink Princess, kesinlikle canım insan ailesinin yaşadığı yeri özlüyor.

    @Farfalle, canım benim yiyebilirsin tabii, izin var ama kendisi yedirirse:))

    @Alışverişdanışmanı, canım Balıkesir-İst. arası feribot yok. Bandırma'dan Yenikapı'ya var sadece.

    @myprincess'cım ucunda insanın sevdiklerine kavuşma olunca zor yollar bile bir pamuk geliyor insana:)

    @Lila Moonlight; Aylincim çok teşekkür ederim canım. Güneş zor, bol karlı günler var burada:) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. aaaa istanbul'a gelmişsin yaaa!!!
    ne güzel olmuş yol fotoları, keyifle takip ettim sonuna kadar :)
    fotoğraflarını da çok sevdim :) çok güzel bir enerjin var, mutluluğun gözlerinden okunuyor :)
    bu kaban sana da çok yakışıyor, çok şıksın yine canım..

    öpüyorum çok <333

    YanıtlaSil
  18. @WAS, Ahsenciiim evet ya ailemi ziyarete geldik İst.a:))Senin kadar şık olamasam da fena değilim yine de dimi:-PP Kabanımı çok seviyorum. Güzel sözlerine teşekkür ederim canım.

    YanıtlaSil
  19. veee blogumda mimlendiniz=) hayırlı olsunn

    http://bcfashionblog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  20. Kötü havaya rağmen keyifli bir yolculuk olmuşa benziyor. Hoşgeldin diyelim o zaman. O en sevdiğin yer Zekeriyaköy olmasın? Benim iki hafta öncesine kadar ki eski semtim ?

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  21. Balıkesir e hosgeldınız ama tek avm sı falan dıye belırtmeseydınız kucumsendık resmen =)

    YanıtlaSil
  22. Yazlığımız Altınoluk't,her yaz Susurluk,Balıkesir'den geçeriz..

    Post anılarımı canlandırdı :) İçim kıpır kıpır oldu,yazı özledim :)

    YanıtlaSil
  23. @denizsaatçioğlu, Denizcim aynen öyle orası:)Dostları ziyaret anından:)

    @cukulata.alba, canııımm kıyamam hayırrr aşağılama yok aşkolsun. Balıkesirde yine 1 tanede olsa var ya Ayvalık'ta o da yok biz napalım:) Sakın bana gönül koymaaaa:) Öperim seni:)

    YanıtlaSil
  24. @Buda benim dunyam,anıların tekrar etmesine az kaldı:) Yaz geldi geliyor canım:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  25. Nasıl güzel bir ev o ya?

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...