Sayfalar

21 Şubat 2012 Salı

Flormar Rotating Mascara



Twitter da "Çiçek Dilligil'in" twitini görünce açıkçası ürünü çok merak ettim. İlk fırsatta ben de alıp denemeyi ve sonucu sizinle paylaşmayı istiyorum. İçinizde alıp kullananlar varsa memnuniyetini burdan bize yorum bıraksın lütfen.

Flormar yeni rimel çıkarmış. Fırçanın başlığı da sürerken dönüyormuş.Çiçek hanım takma kirpik tadında ve sürmesi de şahane demiş. Fiyatı da internet satış sitesinde 26,99-TL. Ama kozmetik marketlerdeki satış fiyatı sanırım 29,90-TL.

Detaylara BURADAN bakabilirsiniz.
(www.e-flormar.com)

11 yorum:

  1. böyle bir maskarayı ilk kez duydum, bende merak ettim şimdi:))

    YanıtlaSil
  2. flormar için fiyatı fazla geldi bana şaşırdım, belki hakediyordur denemek lazım:)

    YanıtlaSil
  3. woww şaşırdım dönen rimel denemek lazım:)

    YanıtlaSil
  4. ooo papiş evet evet geçtiğimiz haftasonu arkadaşım almış. hiç kirpiği yoktur, hep de şikayetçidir bu durumdan. bu rimeli sürünce çok belirginleşmiş kirpikleri ağzım açık kaldı benim de dedim bir kirpik demek bu kadar değiştiriyormuş insanı. ben de en kısa zamanda almayı planlıyorum.

    YanıtlaSil
  5. Flormar'dan pek beklenmeyecek bir ürün..
    Merak ettim..

    YanıtlaSil
  6. Aaaa bir ilki mi yapti acaba flormar, pilli herhalde, sen de denersen ve memnun kalirsan haber ver. Gozluklarini ve botlarini gule gule kullan canim : ) Tatilden donduk bile canim, gozunden kacmis. Guzel sozlerin icin cok tesekkurler : )

    YanıtlaSil
  7. An itibariyle denemiş ve gözlerime inanamamış bulunuyorum. Gerçekten bayıldım, kirpiklerim uzun ve dolgundur ama hiç onları bu kadar tane tane, ip gibi ve kıvrık görmemiştim, rimelinden memnun olmayanlar muhakkak denemeli diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  8. @Gaye Tukar, Gaye ciddi misin? Bunu söylemen çok şahane oldu. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. Vallahi senin postunu görünce çok merak etmiştim ancak dün 1 tane edinebildim koşarak geldim denedim ve sana cvp yazdım:)

    http://gayectukar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. gülperi zöhre

    YanıtlaSil
  11. bende aldım çok güzel bir ürün sürünce kirpik kıvrımlı ve uzun görünüyor yalnız fiyatı 29 değil 21 tl haberiniz olsun..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...