Sayfalar

24 Şubat 2012 Cuma

EBRU ŞALLI'NIN PEELING TARİFİ Mİ PAPİŞ'İN PEELING TARİFİ Mİ?



Bu sabah Kanaltürk'teki İkinci Sayfa programının canlı yayın konuğu Ebru Şallı idi. Ebru, çok sık olarak  kendi yaptığı peeling tarifini verdi. Haftada bir kez bu peelingi yüzüne ve dudaklarına uyguladığını ve ardından kremlerini yüzüne sürdüğünü belirten Ebru Şallı'nın doğal peeling tarifi ise şöyle:


  • Yarım yumurta akı
  • 1 çorba kaşığı esmer toz şeker
Bunları iyice karıştırıp yüzünüze ve dudaklarınıza dairesel hareketlerle sürüp, 10 dakika bekletiyor ve sonrasında yüzünüzü ılık su ile yıkıyorsunuz.İşte bu kadar .


Gelelim benim tarifime: Daha önce BURADA bahsettiğim benim tarifi yine tekrarlamak istedim.

YARIM FİNCAN HALİS (TAŞ KAHVE marka ZEYTİNYAĞI ÖZELLİKLE:-)) ZEYTİNYAĞINA 1 ÇAY KAŞIĞI TOZ ŞEKER KOYUP KARIŞTIRIN.BU KARIŞIMI CİLDİNİZE PEELING YAPARAK UYGULAYIN.SONRADA ILIK SU İLE DURULAYIN.


Siz ikisini de deneyip bana sonucu bildirirsiniz artık:))






14 yorum:

  1. bu tarifle ilgili tek korkum esmer toz şekerin iri partiküller içermesi ve bu nedenle cildi tahriş etme olasılığı bulunması ama en azından bir kere denenmeli

    YanıtlaSil
  2. Ben de uyguluyorum bunu faydası var mı bilemiyorum ama zararını görmedim:)

    YanıtlaSil
  3. cilt ilgili hemen hemen tüm doğal maskelerde hep yumurta var :D

    YanıtlaSil
  4. bu tarif yeni değil ki. ben yıllardır ara ara yaparım bunu. ama peelingden ziyade cilde parlaklık verme açısından iyidir.yani deri temizlemez. deneyin kızlar pişman olmazsınız :)

    YanıtlaSil
  5. @Pinky Fashion,evet canım bir kere denemek lazım hem bak yukarıda yapan arkadaşlar olmuş:)

    @Chilek, olsun zararı olmasın da bence mutlaka faydası vardır.

    @aynur duguk, yumurta akı cilde gerginlik de veriyor ya ondan sanırım:)

    @Modavesosyete, Pelincim valla ben bunu ilk duydum:) Temizlemez diyorsun ha? Neyse bi deneyelim bakalım. Aslında bunları düzenli uygulamak fayda eder. Ben hiç bir zaman düzenli uygulayamam o ayrı:(

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. hmn deneyeceğimden emin olabilirsin=) zeyinyagı mucizesi fikrinde ipexe katılıyorum yumurta akı mide bulandırıcı oldugu kadar geriyor da!

    YanıtlaSil
  8. @ipex, evet canım yumurta oldukça geriyor ardına nemlendirici sürünce de şok etkisi:)) Tabii yaaa zeytinyağı gibisi var mı:))

    bc,teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  9. en kısa sürede deniycem teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  10. ben bu tarifi kullanıyorum uzun zamandır.. Tek fark ben bunu bacaklarım için kullanıyorum.. batıkları yok etmede üstüne yok..

    YanıtlaSil
  11. ben sık aralıklarla temiz cildime yumurta akını uyguluyorum,15 dk sonra yıkıyorum...sonuç gergin ve parlak..
    yumurtanın sarısını ise;15 günde bir, zeytinyağı ve birkaç damla limon ile karıştırıp saçlarıma sürüyorum,bir poşetle sıkıca bağlayıp,belli aralıklarla fön makinası ile ısı tutuyorum...
    1 saat sonra da zeytinyağlı şampuan ile yıkıyorum..sonuçtan çok memnunum.

    esmer şekerin taneleri iri olduğu için,cildi çizebilir.dikkat etmek gerek.

    sevgiler:*

    YanıtlaSil
  12. @fashionbyyeliz, ben teşekkür ederim canım:)

    @Bir Prenses Masalı, bunu paylaşman çok iyi oldu. Batık problemi olan arkadaşlar, okuyucularım bakın Prenses bu tarifi batıklarda kullanıyormuş.

    YanıtlaSil
  13. @Zuhal Varol, Zuhal'cim saç için kullandığın kürü en kısa zamanda denemek istiyorum belirli bir düzen içinde yılmadan yapılırsa herşey çok iyi sonuç veriyor cidden. Sana da paylaşımın için çok teşekkürler canım:)

    YanıtlaSil
  14. Cidden cok kolaymis iki tarif de, ilk firsatta denemek istiyorum : )

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...