Sayfalar

25 Şubat 2012 Cumartesi

MIROSLAVA DUMA




Miroslava Duma'yı heralde bilmeyenimiz yoktur.Blogumda bu güzelliği paylaşmazsam çatlardım. Bir insan hem minyon olup hem de bu kadar mı çekici olur. Ne giyse, hepsi ama hepsi bu kadar mı yakışır.Bu nasıl tatlılıktır, bu nasıl güzelliktir.Haksız mıyım a dostlar:))

I think many of  you know who is  Miroslava Duma. I love her style very much as many others'.She has a minion type but at the same time she is as much as glamorous. Whatever she wears she looks very pretty .

Miroslava Duma, daha önceleri Harpers Bazar Rusya'nın moda editörüydü ancak şimdi Glamour Rusya ve Ok dergileri için serbest çalışıyor. Miroslava'nın bir de oğlu var. O hamileyken bile inanılmaz şık ve güzel olunabileceğini herkese bir kez daha gösterdi.

Previously, Miroslava Duma was the fashion editor of Harpers Bazar Magazine, Russia. Now she works for Glamour Russia and OK Magazines as free lance contributor. Miroslava is married and has a son. It is unbeliavable, isnt't it? If you'd like to see more photos Miroslava, please CLICK HERE.

Miroslava'nın daha fazla fotoğrafı için BURAYA BUYRUN.











10 yorum:

  1. bence de çok hoş bir tarzı var tatlım, özellikle ayakkabı seçimlerine bayıldım <3
    öpüyorum seni çok.. :)

    YanıtlaSil
  2. ben bu m. dumaya bayiliyorum yaaaa... her defasinda giydigi herseye asik oluyorum !!!!

    YanıtlaSil
  3. benim tarzına hayran olduğum tek kişi! ellerine sağlık.. bakmalara doyamadım=)

    YanıtlaSil
  4. Miroslava Duma'nın hem kendisi bu kadar güzel hem de tarzı çarpıcı olunca böyle etkileyici kareler çıkıyor ortaya. Ben de ayakkabılarını çok beğendim canım, zaten hatun ne giyse yakıştırıyor kendisine ;)

    YanıtlaSil
  5. @WAS, Ahsenciiim senin de tarızn Miroslava kadar güzel canım benim.Öpüldün:)

    @want more fashion, aynen çok sempatik ve cool bir kadın cidden.

    YanıtlaSil
  6. @bc,canım ne demek rica ederim:))

    @BeTwinUs, Gizcim haklısın çok çarpıcı tarzı var ve ne giyse nasıl yakıştırıyor ki? Bu hamurda var demek oluyor bunun anlamı:))

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. harika bir tarzi var bu kizin, ben de cok begeniyorum cnm <3

    YanıtlaSil
  9. Benim idolum papis ablam miroslava hayranim kendisine :)

    YanıtlaSil
  10. @ipex, ufak tefek olman her zaman herkeste böyle çarpıcı olmuyor ama. Bu kız da farklı bir hava ve enerji var aslında.

    @civciv, kesinlikle aynı fikirdeyim:))

    @Rococsh, Sedam ama sen de bizim Miroslava'mızsın tatlı cadım Sedamtham:))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...